خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در پی درگذشت سیدمحمود دعایی

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۳۶۳

حسن بلخاری رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی با صدور پیام تسلیتی درگذشت ناگهانی حجت الاسلام و المسلمین سید محمود دعایی مدیرمسئول فقیدِ روزنامه اطلاعات را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، حسن بلخاری رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی با صدور پیام تسلیتی درگذشت ناگهانی حجت الاسلام و المسلمین سید محمود دعایی مدیرمسئول فقیدِ روزنامه اطلاعات را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت نابهنگام و جانکاهِ یار صدیق انقلاب و دلسوزِ ایران و اسلام مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید محمود دعائی مدیرمسئول فقیدِ روزنامه وزینِ اطلاعات موجب تأسف و تألم عموم ملت ایران گردید.

آن مرحوم با دارابودن سابقه ای درخشان در عرصه های اجتماعی و سیاسی از جمله فعالان حوزه فرهنگ و رسانه بود که با مدیریت شایسته و مدبرانه روزنامه اطلاعات خدمات فراوانی به اهل فرهنگ، هنر و علم کشور ارائه نمود.

همکاری برادرانه و بی چشمداشت آن فقیدِ سعید با مجموعه انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در قالب انتشار مقالات ارائه شده از سوی انجمن، اخبار و گزارش های این نهاد فرهنگی، نشان از توجه و عنایت عمیق ایشان به پاسداشت آثار و مفاخر فرهنگی ایران داشت.

اینجانب درگذشت این روحانی عالیقدر و چهره درخشان عرصه فرهنگی ایران را به عموم ملت عزیز ایران، خانواده و یاران و همراهان آن مرحوم تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

خداوند روح ایشان را با روح اجداد طاهرینشان قرین و محشور بفرماید. انشاءالله

حسن بلخاری قهی

رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز