خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت وزیر ارشاد برای درگذشت سیدمحمود دعایی

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۳۶۲

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین محمود دعایی را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن پیام محمدمهدی اسماعیلی به شرح زیر است:
"انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت ناگهانی روحانی وارسته،  و یار دیرین انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج سیدمحمود دعایی موجب تاسف و تالم عمیق گردید.
آن مرحوم که از نخستین روزهای نهضت انقلاب اسلامی، در همراهی و همگامی با مقتدای خویش از هیچ تلاشی فروگذار نکرد، با ساده‌زیستی و مردم‌مداری،  یادگار ارزشمند روزهای سخت مبارزه ملت بزرگ ایران علیه رژیم سلطنتی پهلوی بود و سرانجام در سالروز قیام سرنوشت ساز و نهضت آفرین ملت ایران در ۱۵ خرداد، چشم از این دنیای فانی فرو بست و به امام شهیدان پیوست. 
آقای دعایی با بیش از ۴ دهه مسئولیت در روزنامه اطلاعات، و حضور ۶ دوره ای در مجلس شورای اسلامی، یک چهره متخلق و  برجسته رسانه ای و سیاسی بود که فقدانش تاسف برانگیز است.
اینجانب فقدان این انسان والارتبه و سلیم النفس را به محضر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، خانواده محترم و فرزندان عزیزش، اهالی ارجمند فرهنگ، هنر و رسانه به ویژه همکاران موسسه اطلاعات صمیمانه تسلیت می گویم.
از درگاه ایزد متعال، برای آن عزیز سفر کرده رحمت و مغفرت و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی خواستارم."
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز