خبرگزاری کار ایران

همزمان با برگزاری سی‌وسومین مراسم ارتحال انجام می‌شود؛

از اعزام امکانات و ماشین‌آلات به حرم مطهر امام راحل تا برپایی غرفه آموزشی

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۰۶۰

اقدامات سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران به منظور برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) اعلام شد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت شهر، سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اقدامات متعددی را در دستور کار قرار داده است.

این سازمان در مرحله نخست برای آماده سازی و پاکسازی محوطه مراسم در روز نخست خرداد، اقدام به پهنه بندی و ابلاغ دستورالعمل و تحویل پهنه‌ها به مناطق معین کرده است. مناطق با نظارت ناظران عالی سازمان نسبت به پاکسازی پهنه‌ها و بهبود وضعیت نگهداشت به صورت مستمر اقدام کرده اند. 

همچنین درجهت همکاری و تعاملات بیشتر و پاکسازی نسبت به در اختیار قراردادن ماشین آلات سنگین (۲۰ دستگاه کامیون کمپرسی، ۳ دستگاه گریدر، یک دستگاه لودر، یک دستگاه کشنده تریلر، یک دستگاه بیل مکانیکی، یک دستگاه جرثقیل، ۲ دستگاه کامیون غلطان، ۲ دستگاه تلنکر ۱۸هزارلیتری) به منطقه ۱۹ و شهرداری حرم مطهر اقدام کرده است.

 مرحله دوم اقدامات برنامه ریزی و هماهنگی‌های لازم برای روز مراسم بوده که طی دستورالعمل ابلاغی به مناطق مقرر شده است تمامی عوامل اجرایی خدمات شهری مناطق و ناظران عالی سازمان در آماده باش کامل باشند و نسبت به کنترل ‌و نظارت بر وضعیت نگهداشت نظارت و اقدام کنند.

 در مجموع از ۲۲۵ دستگاه جاروب بزرگراهی، خودروی حمل پسماند، خودروی واترجت، خودروی تانکر و خودروی خاور روباز به همراه ۱۴۰۰ نیروی انسانی برای نگهداشت و انجام اقدامات لازم در جهت نظافت محیط استفاده شده است.

ادوات و کارگران اعزامی از سازمان نیز شامل ۲ دستگاه تانکر ۱۵۰۰۰ لیتری، ۴ دستگاه تانکر ۶۰۰۰ لیتری،  ۴ دستگاه خودروی حمل پسماند و ۴ دستگاه جاروب مکانیزه بزرگراهی می‌شود.

همچنین ادوات ‌و اکیپ‌های پسماند خشک شامل ۲۰۰  دستگاه خودرو، ۲۰۰ نفر کارگر همراه، ۱۰۰ مخزن سیار به همراه هر منطقه ۱۰۰ کیلو کیسه زباله است.

درضمن در روز مراسم غرفه آموزشی سازمان پسماند نیز در مجاورت مترو بهشت زهرا(س) آماده خدمات رسانی به شهروندان عزیز خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز