خبرگزاری کار ایران

فراخوان انتخاب شعار برای سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۰۰۵

سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در فراخوانی از شهروندان خواست تا در امر انتخاب شعار این سازمان را یاری کنند.

به گزارش ایلنا،  این سازمان در راستای وظایف خود در خدمت‌رسانی به شهروندان محترم و فرهنگ‌سازی امور مربوط به مدیریت پسماند در منازل و واحدهای صنفی، از عموم علاقمندان دعوت می‌کند تا در طراحی شعار این سازمان مشارکت کنند.

شعارهای ارسالی باید ویژگی هایی چون شیوایی و انتقال آسان پیام به عموم مخاطبان فارسی زبان، آهنگین بودن، کوتاه بودن و قابلیت به یادسپاری، امکان استفاده در محصولات فرهنگی و تبلیغاتی سازمان مدیریت پسماند و همخوانی با نگرش خدمت‌رسانی در شهرداری تهران را داشته باشند.

لازم به ذکر است، شعارهای ارسالی باید با سیاست «تفکیک پسماند خشک و تر»، «کاهش تولید پسماند»، «بازیافت و استفاده بهینه از زباله‌های شهری» و «کاهش آسیب‌های دفع پسماند برای انسان و طبیعت» هم‌راستا و با تمرکز بر «تفکیک از مبدأ» باشد.

گفتنی است؛ هر شرکت‌کننده در این فراخوان می‌تواند یک شعار ارسال کند و از پنج شعار برتر ارسالی، تقدیر و به پیشنهاد دهنده شعار برگزیده، جایزه نفیسی اهدا خواهد شد.

بنا به اعلام روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند، مهلت ارسال شعارها ۱۰ آذرماه است و علاقه مندان می توانند شعار پیشنهادی، نام کامل خود و شماره تماس‌تان را به شماره ۰۹۹۳۶۸۳۴۱۲۵ پیامک کنید. در نهایت، در تاریخ 13 آذرماه اسامی برندگان اعلام خواهند شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز