خبرگزاری کار ایران

درگذشت مسئول بارگیری پسماندهای بیمارستانی تهران بر اثر کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۶۷۳

یکی از پرسنل بخش جمع آوری پسماندهای بیمارستانی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران به دلیل ابتلا به ویروس‌کرونا درگذشت.

به گزارش ایلنا، رضا حصاری اپراتور شاغل در بخش زباله‌های بیمارستانی و نخستین شهید راه سلامت سازمان مدیریت پسماند تهران با ۳۷ سال سن و سابقه یک سال فعالیت در این سازمان، مسئولیت بارگیری زباله‌های بیمارستان‌های مسیح دانشوری، ۵۰۵ ارتش و محک را برعهده داشت. وی صبح امروز به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت. 

صدرالدین علیپور، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با ابراز تاسف از این اتفاق ناگوار، اطمینان داد که سازمان متبوع وی از انجام هیچ گونه اقدامی برای حمایت از خانواده شهید حصاری کوتاهی نخواهد کرد. 

پاکبانان، پرسنل بخش زباله‌های بیمارستانی و کارکنان مجتمع آرادکوه از معدود گروه‌هایی‌اند که از ابتدای شیوع ویروس کرونا بی‌ادعا و گمنام به تمامی اقشار جامعه خدمات‌رسانی می‌کنند و جان بر کف در خدمت سلامت شهر و شهروندان هستند. 

براساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند، بنابر آخرین آمار، در حال حاضر روزانه ۱۲۰ خودروی ویژه به همراه ۱۲۰ نیروی انسانی مسئولیت جمع آوری پسماندهای پزشکی و عفونی را از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تهران برعهده دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز