خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

بهره‌برداری از طرح آبرسانی جم تا پایان سال

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۱۷۹

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: فاز یک طرح آبرسانی به شهرستان جم در صورت تامین اعتبار تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، ابوالحسن عالی در نشست بررسی مشکلات آبرسانی شهرستان جم با تاکید فراهم کردن تمهیدات لازم برای عبور از بحران کم‌آبی در تابستان ۱۴۰۱، تسریع در تکمیل طرح‌های آبرسانی را یک ضرورت دانست، و گفت: کمبود آب شرب در شهرستان جم از منابع محلی تأمین می‌شود.

وی از اجرای طرح‌های آبرسانی در این شهرستان خبر داد و افزود: طرح‌های حفر، تجهیز و کف‌شکنی چاه آب در شهرستان جم در حال اجرا است که تکمیل آن‌ها نقش مهمی در بهبود وضعیت آبرسانی آن دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با تاکید بر مدیریت مصرف آب و با اشاره به نقش آن در گذر از بحران کم‌آبی در تابستان پیش‌رو، گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر و رعایت مصرف بهینه آب از سوی مشترکان، تابستان را با کمترین مشکلات پشت سر بگذاریم.

وی تسریع در اجرای طرح آب‌شیرین‌کن سیراف جم را ضروری دانست و عنوان کرد: طرح آبرسانی به شهرستان جم روند اجرایی مطلوبی دارد که امید می‌رود با تأمین اعتبارات لازم و تکمیل آب‌شیرین از سوی سرمایه‌گذار طرح، بخشی از آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

عالی، لازمه عبور از بحران و تنش آبی در تابستان ۱۴۰۱ را تغییر در رویکرد‌های مصرف آب و اجرای طرح‌های سازگار با کم آبی با توجه به شرایط اقلیم خشک و کاهش متوسط بارندگی در چند سال اخیر دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز