خبرگزاری کار ایران

علیزاده: رضایی در تونل افتخار حاضر بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۶۲۵

معاون باشگاه مس رفسنجان گفت: رضایی در تونل افتخار حضور داشت و اگر می خواست حاضر نباشد در رختکن می‌ماند تا مراسم تونل افتخار تمام شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شب گذشته تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و نهم لیگ برتر مهمان مس رفسنجان بود. رفسنجانی‌ها به احترام قهرمانی استقلال تونل افتخار تشکیل دادند. 

با این حال تصویری از این تونل افتخار منتشر شده که مهرداد رضایی بازیکن مس، با فاصله از این تونل قرار گرفته است. طوری که به نظر می‌رسد او موافق این حرکت نیست.

در همین رابطه علی علیزاده معاون باشگاه مس رفسنجان در گفتگو با ایلنا اظهار داشت: اول باید بگویم که باشگاه مس رفسنجان احترام زیادی به استقلال قائل است. اول اینکه از ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال تقدیر کردیم و دیگر کارهای فرهنگی نظیر خوشامد به استقلال را مدنظر قرار دادیم چرا که رسم مهمان نوازی اینطور حکم می‌کند.

وی افزود: من نمی دانم چرا می گویند رضایی در  تونل افتخار حاضر نشده. او در تونل افتخار حضور داشت و حتی به افتخار استقلال دست زد. با این حال کمی عقب‌تر مانده بود تا تونل بازتر باشد. اگر قرار بود حاضر نباشد وارد زمین چمن نمی‌شد، بعد که مراسم تمام می‌شد این کار را می کرد. عکسی که برحسب آن قضاوت صورت می‌گیرد از زوایه خاصی گرفته شده. بعد از این رفتارها با یک عکس نمی شود رفتار تیم ما را قضاوت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز