خبرگزاری کار ایران

رضایی: استقلال قهرمان لیگ برتر اما ما اهداف خودمان را دنبال می‌کنیم/ منشا و حسینی برخورد خاصی نداشتند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۶۹۶

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: استقلال با عملکردی که داشته چند هفته زودتر قهرمان لیگ برتر شده و یکی از دلایل موفقیت این تیم عملکرد دفاعی منظم‌شان است. ما تلاش می کنیم که در زمین خودمان نتیجه لازم را کسب کنیم.

مهرداد رضایی در گفتگو با ایلنا در خصوص پیروزی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر، اظهار داشت: این بازی در گرمای آبادان برگزار شد و تیم ما برای 3 امتیاز وارد مسابقه شده بود. با اینکه حضور تماشاگران آبادانی جو بازی را زیباتر کرده بود، اما کار برای تیم‌های مهمان سخت می‌شود. خداراشکر در چنین فضایی توانستیم نکات کادرفنی را به خوبی در زمین اجرا کنیم و با نتیجه دلخواه از زمین خارج شویم. 

وی در خصوص تقابل تیمش با استقلال در هفته بیست و نهم لیگ برتر،‌ عنوان کرد: استقلال با عملکردی که داشته چند هفته زودتر قهرمان لیگ برتر شده و یکی از دلایل موفقیت این تیم عملکرد دفاعی منظم‌شان است. ما تلاش می کنیم که در زمین خودمان نتیجه لازم را کسب کنیم. قبلاً هم نشان دادیم برای ما فرقی نمی‌کند مقابل کدام تیم بازی کنیم چرا که طبق تدابیر کادرفنی به دنبال کسب نتایج لازم هستیم. 

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان در پاسخ به این سوال که دلیل درگیری سیدمهدی حسینی و گادوین منشا، بازیکنان تیمش در بازی صنعت نفت آبادان چه بود، گفت: تیم ما واقعاً یکدل و هماهنگ است. همه بازیکنان هم تلاش می‌کنند بهترین عملکردشان را به نمایش بگذارند. در این بازیهای فشرده و گرمای بازی، برخورد خاصی نبوده که بخواهیم این مسئله را بزرگ کنیم. برای ما مهم این است که با همکاری تیمی و هدایت کادرفنی به جایگاه دلخواه‌مان در پایان فصل برسیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز