خبرگزاری کار ایران

رضایی: امیدوارم پیروزی مقابل تیم تراکتور خاطره خوشی را برایمان رقم بزند/ یکی از ویژگی‌های منحصر به‌فرد آقای ربیعی اخلاق خوبشان است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۱۳۵

بازیکن مس رفسنجان گفت: آخرین بازی سال 1400 را متاسفانه واگذار کردیم و خیلی دوستداشتیم مقابل تیم ذوب آهن با پیروزی به اتمام برسانیم اما نشد و امیدوارم پیروزی مقابل تیم تراکتور خاطره خوشی را برایمان رقم بزند.

مهرداد رضایی، هافبک مس رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره شرایط تیمش و شروع بازی‌های رسمی تیمش اظهار کرد: ابتدا سال نو را به همه ایرانیان و هواداران محترم مس رفسنجان تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم سال خیلی خوبی را پیش را داشته باشیم. امیدوارم تیم مس رفسنجان در ادامه بازی‌های فصل با حفظ و ارتقا سطح جایگاه کنونی‌اش اتفاقات بزرگی را رقم بزند و به نوعی در دومین سال حضورش در لیگ برتر سنت شکنی کند. 

بازیکن مس رفسنجان درباره اولین بازی رسمی تیمش در سال جدید بیان کرد: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با کسب 3 امتیاز برنده بازی باشیم و اولین بازی سال جدید را با پیروزی آغاز کنیم. متاسفانه آخرین بازی سال 1400 را واگذار کردیم و خیلی دوستداشتیم مقابل تیم ذوب آهن با پیروزی سال 1400 را به اتمام برسانیم اما نشد  و امیدوارم پیروزی مقابل تیم تراکتور خاطره خوشی را برایمان رقم بزند.

مهرداد رضایی در پاسخ به این سوال که دلیل عدم نتیجه گیری مس در بازی های اخیر تیمش مقابل دو تیم هوادار و ذوب آهن بیان کرد: ما در هفته های اخیر یک بازی سخت مقابل پرسپولیس داشتیم و در مسجدسلیمان هم از دقیقه یک بازیکن اخراجی داشتیم که باعث شد کارمان سخت شود. در بازی های بعدی هم خوب بازی کردیم و نمی‌توانیم نام این اتفاقات را عدم نتیجه گیری بگذاریم. هفته ها است که بازی می‌کنیم و همه تیم ها رقبا را آنالیز می‌کنند؛ ضمن اینکه هر تیمی هم بالا و پایین دارد. امیدوارم دوباره به مسیر صعودی‌مان برگردیم و بتوانیم امتیازات را جمع کنیم. در حال حاظر جایگاه چهارم را داریم که نشان دهنده عملکرد خوب تیم و سرمربی‌مان بوده است اما ما به دنبال بهترین ها هستیم و قطعاً تمام تلاشمان را در هفته های پایانی خواهیم کرد.

او درباره تجربه کار با محمد ربیعی افزود: آقای ربیعی یک مربی درجه یک هستند و با علم و دانش بالا که خیلی محترم و با شخصیت هستند و جدا از مربی بودنشان اخلاق خیلی خوبی دارند که یکی از حسن های منحصر به فردشان است. خوشحالم که کنارشان هستم و برایشان آرزوی موفقیت‌های بیشتری را دارم.

رضایی در واکنش به شروع تمرینات در ایام تعطیلات نوروز بیان کرد: باید بگویم تیم ما جزو تیم‌هایی بود که تمرینات سال 1401 را خیلی زود آغاز کرد و خداراشکر با برنامه ریزی خوب کادر فنی و آقای ربیعی شرایط خیلی خوبی را داریم امیدوارم این روند در نتیجه گیری‌مان در ادامه بازی های فصل نتیجه مثبت و خوبی را در پی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز