خبرگزاری کار ایران

رضایی: تیم‌مان به زودی یکی از مدعیان قهرمانی خواهد بود!

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۸۹۹

بازیکن مس رفسنجان گفت: مس رفسنجان جزو تیم‌های مدعی قهرمانی خواهد بود و در حال حاظر تمام تمرکزمان کسب امتیاز کامل مقابل فجرسپاسی است.

مهرداد رضایی، هافبک مس رفسنجان در گفتگو با ایلنا درباره چهارمین پیروزی پیاپی تیمش مقابل تیم تراکتور گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم، آنالیز خیلی خوبی از تیم تراکتور داشتیم و این مسئله خیلی به عملکردمان کمک کرد. خدا را شاکرم که نتایج تیم‌مان هفته به هفته بهتر می‌شود مطمئناً در بازی مقابل فجرسپاسی هم تمام تمرکزمان را می‌گذاریم و چند برد مارا غافل و یا کم انگیزه نخواهد کرد و با توان و انگیزه بیشتری پا به میدان می‌گذاریم تا بازی بعد هم نتیجه بگیریم و 5امین برد پیاپی را برای هواداران محترم مس رفسنجان و سرچشمه رقم برنیم.

بازیکن مس رفسنجان ادامه داد: شرایط بازی مقابل تراکتور به گونه‌ای بود که از اول بازی دست‌مان بود و حتی می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم چرا که موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم و خوشبختانه تیم  شایسته‌ای در میدان بودیم، تیم حریف هم به خوبی بازی کرد اما گل دقیقه 88 ما کار را تمام کرد، متاسفانه دقیقه 39 بازی یک کارت زرد گرفتم که تلخی‌اش با شیرینی برد جبران شد.

او درباره پنالتی‌های پیاپی تیمش اینگونه واکنش نشان داد: از شروع فکرمی‌کنم این  5 پنالتی تا کنون گرفتیم که صد درصد درست بوده و از این تعداد 4تا گل شد که کاملا تصمیم درستی بوده و بعد از بازی کارشناسان داوری هم به همین موضوع و قضاو درست داوری تاکید کردند.

رضایی در واکنش به عملکرد سرمربی مس رفسنجان بیان کرد: فکر می‌کنم نیازی به تعریف نباشد و نتایج‌مان گواه عملکرد و دلسوزی و همچنین علم بالای آقای ربیعی باشند، ایشان واقعا شبانه روز زحمت می‌کشند تمرینات اختصاصی را برای بازیکنان در نظر گرفتند که واقعاً تاثیرگذار بود و همه‌ی بچه ها هم باغیرت بازی کردند. رفته رفته عملکرد تیم بهتر می‌شود و مطمئنا در آینده نزدیک و با همین روند یکی از تیم های مدعی قهرمانی خواهیم بود

هافبک مس رفسنجان در پایان صحبت‌هایش گفت: در حال حاضر تمام هدف‌مان صعود به صدر جدول است و پیروزی مقابل فجرسپاسی که مطمئنا بازی راحتی را نخواهیم داشت و نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم. تیم‌مان جزو تیم های مدعی قهرمانی است که امیدوارم با عملکرد درخشان در ادامه‌ی فصل کاممان شیرین تر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز