خبرگزاری کار ایران

ربیعی در یک دقیقه درگیری را جمع کرد

علیزاده: برای پیروزی مس مقابل استقلال پاداش در نظر گرفتیم/ از خیابانی شکایت نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۷۶۴

معاون باشگاه مس رفسنجان گفت: نه برای چه باید از خیابانی شکایت کنیم؟ البته آن اظهارات تعجب برانگیز بود. او صحبت‌هایی را مطرح کرد ما هم در بیانیه‌مان پاسخ دادیم.

علی علیزاده در گفتگو با ایلنا، در خصوص درگیری گادوین منشا و سیدمهدی حسینی حین بازی مس رفسنجان و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر، اظهار داشت: این برخوردها طبیعی است. بازیکن به نقطه جوش رسید. باید به آقای ربیعی تبریک بگویم که توانست در یک دقیقه کل ماجرا را جمع کند. دلیلی ندارد که این بازیکنان را جریمه کنیم. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای بازیکنان مس رفسنجان در صورت پیروزی مقابل استقلال، پاداشی در نظر گرفته شده است، عنوان کرد:  مدیران هر باشگاهی وقتی می بییند تیم‌شان بازی سختی دارد، برای بالاتر بردن سطح انگیزه بازیکنان در صورت پیروزی پاداش پرداخت می‌کنند. این موضوع روند عادی است که برای مس هم وجود دارد. امیدوارم شاهد بازی خوب و جانداری باشیم. 

معاون باشگاه مس پیرامون اینکه آیا از جواد خیابانی به خاطر اظهاراتش در برنامه تلویزیونی در مورد کادرفنی مس رفسنجان شکایت خواهد کرد، گفت: نه برای چه باید شکایت کنیم؟ البته آن اظهارات تعجب برانگیز بود. او صحبت‌هایی را مطرح کرد که ما هم در بیانیه‌مان پاسخ دادیم. من نتوانستم با آقای خیابانی صحبت کنم، اما همکاران ما در باشگاه با او صحبت کردند و به آنها گفته بود صحبت خاصی را مطرح نکردم. چیزی را که شنیدم در تلویزیون مطرح کردم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز