خبرگزاری کار ایران

سطح توقعات از مس بالا رفته است

علیزاده: دوست داریم سهمیه آسیایی بگیریم اما به کادر فشار نمی آوریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۴۰۴

معاون ورزشی مس رفسنجان در خصوص شکست مقابل تراکتور توضیحاتی را ارائه کرد.

علی علیزاده معاون ورزشی مس رفسنجان در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص شکست این تیم مقابل تراکتور در لیگ برتر اظهار داشت: به رغم شایستگی‌هایی که داشتیم نتوانستیم در این دیدار نتیجه لازم را بگیریم موقعیت‌های زیادی داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم.

وی ادامه داد: مهمترین چیزی که دیروز باعث شد من خوشحال شوم حضور تماشاگران در ورزشگاه بود و به نوعی گذشته را برای من تداعی کرد زیرا من دو سال با حضور همین هواداران در تراکتور بازی کردم.

علیزاده در خصوص اینکه مس رفسنجان در هفته‌های اخیر نتایج لازم را کسب نکرده است تصریح کرد: درست است که ما در چهار هفته آخر لیگ امتیازات لازم را به دست نیاوردیم اما هدف ما از ابتدا هم تک رقمی شدن بود که خدا را شکر به این مهم دست یافته‌ایم. به نظرم حساسیت روی تیم ما زیاد شده است و همین باعث شده سقف توقعات بالا برود.

معاون ورزشی مس رفسنجان در خصوص اینکه آیا تیم به دنبال کسب سهمیه است یا خیر خاطرنشان کرد: همه تیم‌ها دوست دارند سهمیه آسیایی را کسب کنند ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم اما نمی‌خواهیم با این مساله فشار را روی کادر فنی و بازیکنان بیاوریم. 

علیزاده در پایان در خصوص دیدار جام حذفی مقابل خلیج فارس ماهشهر گفت: این تیم کیفیت خوبی دارد دو تیم لیگ یکی را حذف کرده و مقابل ما هم به دنبال شگفتی است ما اگر بتوانیم در این دیدار پیروز شویم در مرحله نیمه نهایی میزبان خواهیم شد و شانس صعود به فینال را داریم. در رقابت‌های جام حذفی معمولا تیم‌های شگفتی‌ساز به مراحل بالا صعود می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز