خبرگزاری کار ایران

علیزاده: برای برد مقابل پیکان آماده می‌شویم/ ربیعی هنوز لیستی به ما نداده‌/ در نیم فصل تغییرات زیادی نخواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۵۰۶

مدیر تیم مس رفسنجان گفت: هنوز سرمربی برنامه و لیستی به ما اعلام نکرده است. فکر می‌کنم بعد از بازی با پیکان یا بعد از بازی با پدیده در جام حذفی صد در صد ایشان به ما لیستی می‌دهند اما تغییر و تحول زیادی نخواهیم داشت.

علی علیزاده مدیر تیم مس رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره بازی بعد تیمش مقابل تیم پیکان گفت: تیم ما در حال آمادگی و پشت سر گذاشتن تمرینات اختصاصی برای بازی بعدی‌مان مقابل تیم پیکان هست و از دوشنبه در تهران تمرینات را آغاز کرده‌اند. امیدوارم هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش بگذارند. تیم پیکان بسیار محترم و دونده و همچنین دارای کادر جوان و با انگیزه هستند، که با وجود مربی خوبشان و بازیکنان با کیفیت قطعاً بازی آسانی نخواهیم داشت. هر بازی در لیگ برتر شرایط خاص خودش را دارد. 

مدیر تیم مس رفسجان در ادامه صحبت‌هایش افزود: تیم مس رفسنجان در همه‌ی بازی ها خیلی خوب و با تمام توان ظاهر شده است. ما مطمئناً تمام تلاشمان را می‌کنیم تا دست پر از این بازی بیرون بیاییم و با یک پیروزی شیرین دل هواداران را شاد کنیم . باید بگویم تیم ما هیچ زمانی دست و پا بسته نبوده، ما بازیکنان خوب و مربی کاربلدی در تیم‌مان داریم و همانطور که مشاهده می‌کنید نتایج درخور و قابل تحسینی را تاکنون کسب کرده‌ایم. امیدوارم در ادامه فصل هم بتوانیم این روند خوب و رو به رشدمان را داشته باشیم. 

مدیر تیم س رفسنجان درباره اشتباه عقیل کعبی در بازی مقابل استقلال بیان کرد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. ما می‌توانستیم برنده زمین باشیم در بازی با استقلال موقعیت های خوبب را داشتیم اما متاسفانه توپمان وارد دروازه نشد. در فوتبال این اتفاقات می‌افتد و بازیکن اشتباه می‌کند این موضوع کاملاً طبیعی است و واگذاری نتیجه‌مان به استقلال بخاطر اشتباه ایشان نبوده چراکه موقعیت های زیادی ایجاد کردیم و به گل تبدیل نشد.با تمام احترامی که برای تیم استقلال قائل هستم باید بگویم حق ما باخت نبود! گذشته‌ها گذشته و ما باز هم سعی و تلاشمان را می‌کنیم تا مقابل تیم خوب پیکان نتیجه خوبی را بگیریم چراکه فعلا تمرکزمان روی بازی بعدی‌مان است.

او در واکنش به عملکرد باشگاه مس در سال دوم حضور در لیگ برتر تصریح کرد: در یک باشگاه همه‌چیز لازم و ملزوم هم هستند. مدیریت باید خوب باشد، منابع انسانی باید خوب باشد تا همه چیز خوب باشد و نتیجه خوب حاصل شود. باشگاه ما این منابع و مدیریت و کادر فنی‌مان خوب کار می‌کنند و  هرکسی به نحو احسن کار خودش را انجام می‌دهد و فکر می‌کنم یکی از دلایلی که باشگاه ما عملکرد خوبی دارد همین موارد است.

علیزاده درباره نقل و انتقالات احتمالی تیم مس رفسنجان گفت: هنوز آقای ربیعی برنامه و لیستی به ما اعلام نکرده است. فکر می‌کنم بعد از بازی با پیکان یا بعد از بازی با پدیده که جام حذفی هستند، صد در صد ایشان به ما لیستی می‌دهند و فکر می‌کنم  تغییر و تحول زیادی نخواهیم داشت، اما طبق لیست ایشان و توانایی باشگاه از خواست ایشان حمایت خواهیم کرد. امیدوارم در نیم فصل دوم عملکرد خوبی داشته باشیم.

او در پایان صحبت‌هایش و در واکنش به مطالبه ورود VAR به فوتبال ایران گفت: قطعاً خیلی به ما کمک خواهد کرد. ورود ویدیو چک مطمئناً اتفاق خوبی در فوتبال ایران خواهد بود اما خیلی سخت است وارد کردن این دستگاه و نیاز به یک پروسه زمان بری خواهد داشت. انشاءالله که هرچه زودتر وارد شود تا بچه‌های ما بهتر کار انجام دهند و داوران هم کارشان آسان تر شود و اتفاقاتی مانند نگرفتن پنالتی در دربی و این شک و شبهه ها برطرف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز