خبرگزاری کار ایران

علی علیزاده: در نقل و انتقالات پایمان را اندازه گلیم‌مان دراز می‌کنیم/ هزینه ما از سایر تیم‌های صنعتی به مراتب پایین‌تر است/ چمن طبیعی ورزشگاه ما به ابتدای فصل می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۷۲۰

مدیر باشگاه مس رفسنجان گفت: هدفمان در سال اول حفظ تیم در لیگ برتر، سال دوم تک رقمی شدن و سال سوم داشتن نیم نگاهی به آسیا است.

علی علیزاده مدیر، ورزشی باشگاه مس رفسنجان در گفت و گو با ایلنا در خصوص اهداف نقل و انتقالات مس اظهار داشت: طبق لیستی که سرمربی آقای ربیعی به ما اعلام کرده اند، تاکنون توانسته ایم حدود 70 الی 80 درصد نفرات را  جذب کنیم. فکر می‌کنم اگر تیمی 80 درصد لیستی که سرمربی برای جذب بازیکن به آنها می‌دهد را جذب کند برنده نقل و انتقالات است.

وی در ادامه صحبت هایش افزود: بعضی بازیکن‌ها را نمی‌توانیم جذب کنیم به این علت که از لحاظ قیمتی خیلی بالا هستند اما سعی‌مان را می‌کنیم که امسال یک تیم قابل احترام و خوب را داشته باشیم چرا که فوتبال ایران بر روی تیم ما حساب بازکرده‌ است و نتایج خیلی خوبی هم تا کنون گرفته‌ایم.

مدیر تیم مس رفسنجان در مورد اینکه صحبت از رقم های نجومی و پیشنهاد قرارداد های سنگین مس رفسنجان می‌شود گفت: اصلاً چنین چیزی صحت ندارد، ما طبق یک سطحی که در باشگاه‌مان تعریف شده آن را حفظ می‌کنیم و ارقام نجومی نداریم و از لحاظ مالی این هارمونی را بهم نمی‌زنیم.  هزینه تیم ما نسبت به تیم‌های صنعتی دیگر خیلی پایین‌تر است. یک بودجه داریم و طبق همان خرج می‌کنیم و پایمان را بیشتر از گلیم‌مان در فوتبال دراز نمی‌کنیم. در طول 9 ماهی که پیش رو داریم ما باید پاسخ‌گو باشیم و هر قراردادی که می‌بندیم را بتوانیم پرداخت کنیم و شرمنده بازیکنان‌مان نشویم.

علیزاده در مورد اینکه طبق قانون امسال باید چمن طبیعی داشته باشند توضیح داد: تا این لحظه کف سازی ورزشگاه تمام شده است. همه کارهایش را انجام داده‌ایم و چمن هیبرید را از ایتالیا وارد می‌کنیم، فکر می‌کنم به اول فصل که در تاریخ بیست و هشتم باشد برسیم چراکه فقط کاشت چمن مانده است. ساده ترین کاری که یک باشگاه می‌تواند در اختیار مربی‌اش قرار دهد چمن مناسب است که تمام سعی و تلاشمان را کرده‌ایم تا آقای ربیعی این دغدغه را نداشته باشند. سال قبل بزرگترین دغدغه‌ای که ایشان داشتند نداشتن چمن طبیعی بود، چون کسی که روی چمن مصنوعی بازی می‌کند مصدومیت هایی سراغش می‌آید که خیلی سخت جبران می‌شود.

مدیر باشگاه مس درخصوص اهداف باشگاه گفت: طبق صحبتی که هیئت مدیره و کمیته فنی با آقای ربیعی داشته‌اند هدف سه ساله ایی دارند، که هدفمان در سال اول حفظ تیم در لیگ برتر، سال دوم تک رقمی شدن و سال سوم اینکه بتوانیم یک نیم نگاهی به آسیا داشته باشیم. قطعا امسال به دنبال تک رقمی شدن هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز