خبرگزاری کار ایران

آذرباد: به کسب امتیاز مقابل صنعت نفت آبادان فکر می‌کنیم/ آقای ربیعی مربی با علم و دانشی است و شبانه روز زحمت می‌کشند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۴۰۹

هافبک مس رفسنجان گفت: تمام تمرکزمان به کسب امتیاز مقابل صنعت نفت آبادان هست.

محسن آذرباد کاپیتان مس رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا با اشاره به تساوی تیمش مقابل گل گهر سیرجان اظهار داشت: باید بگویم بازی برده را تساوی کردیم. تیم ما دو هیچ جلو بود و متاسفانه  در آخر نتیجه تساوی شد. توانایی پیروزی و کسب امتیاز مقابل تیم خوب گل گهر را داشتیم اما بازی فوتبال است و گاهی نتایج بر خلاف انتظار و خواست‌مان است. امیدوارم د ر ادامه‌ی فصل عملکرد بهتری داشته باشیم و بتوانیم با کسب امتیازات کامل به روند خوبمان ادامه بدهیم و به جایگاه درخور و شایسته تری دست پیدا کنیم.

هافبک مس رفسنجان درباره بازی بعد تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: ما تمام تمرکزمان بر روی پیروزی و کسب امتیاز کامل مقابل تیم پرهوادار صنعت نفت آبادان است. امیدوارم با آنالیز خوب و برنامه ریزی خوبی که سرمربی‌مان آقای ربیعی و کادر فنی خوبمان داشته اند و همچنین آمادگی بالا برای این بازی بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم و پس از چند هفته که امتیازات بالایی کسب نکردیم امتیاز شیرین این بازی را بدست آوریم و دل هوادارانمان را شاد کنیم.

او در واکنش به نتایج اخیر تیمش گفت: وبازی با فجر سپاسی از نتیجه راضی نبودیم اما زمین بازی واقعا مناسب بازی نبود و مهم ترین مسئله در بازی همین زمین است. با این حال ما باید می‌بردیم اما دقیقه 90 یک اشتباه داشتیم و بازی مقابل نساجی مازندران هم کل بازی دست ما بود اما بخاطر دو اتفاق و یک پنالتی که اصلا پنالتی نبود به گواه کارشناسان البته ما بازی را باختیم. و بازی بعد هم مقابل گل گهر ما باید پیروز می‌شدیم که تساوی کردیم. 

آذرباد در واکنش به عملکرد محمد ربیعی گفت: آقای ربیعی مربی بسیار با علم و دانشی است که شبانه روز برای تیم زحمت می‌کشند و از نتایج خیلی خوبی هم تاکنون گرفته و عملکردشان کاملا مشخص است. تیم ما تیم خیلی خوبی است و در ادامه فصل حرف های زیادی برای گفتن دارد. ما بازی به بازی و هفته به هفته پیش می‌رویم و امیدوارم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز