خبرگزاری کار ایران

علیزاده: برکناری و استعفای ربیعی شایعه بود/ ادله کادرفنی باعث کاهش جریمه شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۰۴۶

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان گفت: استعفا یا برکناری محمد ربیعی اصلاً مطرح نبود و شایعه بعضی صفحات مجازی تقلبی بود.

علی علیزاده در گفتگو با ایلنا در خصوص آخرین شرایط مس رفسنجان بعد از حذف از جام حذفی، اظهار داشت: وقتی تیم مقابل خلیج فارس ماهشهر شکست خورد، هیئت مدیره 15 درصد قرارداد بازیکنان و کادرفنی را کسر کرد. اما به یکباره شاهد آن بودیم بعضی سایت‌ها و صفحات مجازی اعلام کردند که ربیعی برکنار می شود یا ربیعی استعفا کرده است که این موضوع اصلاً صحت نداشت.

وی افزود: سرمربی تیم یک سال دیگر با ما قرارداد دارد. اینکه گفته می‌شود در پایان لیگ دو طرف برای ادامه همکاری نشست برگزار می‌کنند، صحت ندارد. استعفا یا برکناری محمد ربیعی اصلاً مطرح نبود و شایعه بعضی صفحات مجازی تقلبی بود. 

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان در پاسخ به اینکه وقتی هیئت مدیره مس رفسنجان تصمیمی می‌گیرد یعنی همه جوانب آن را در نظر گرفته است. اما بعد از تشکیل جلسه با سرمربی مس رفسنجان به یکباره جریمه از 15 درصد به 5 درصد کاهش یافت، عنوان کرد: در جلسه هیئت مدیره محمد ربیعی یکسری صحبت‌ها و ادله‌ای داشت که هیئت مدیره تصمیم گرفت 5 درصد قرارداد کسر و 10 درصد دیگر تعلیق و به عهده سرمربی باشد. یعنی اگر در پایان 6 مسابقه سرمربی تیم از عملکرد بازیکنانش راضی بود که از آنها کسر نمی‌شود.

علیزاده درباره نتایج بازی‌های اخیر مس رفسنجان گفت: تیم ما بازی خوبی ارائه می‌دهد، اما در چند بازی اخیر نتایج دلخواهش پیش نرفته است. با این حال فعلاً در رده پنجم لیگ برتر هستیم و در جام حذفی تا دقیقه 84 ما برنده بازی بودیم. در بازی تراکتور تیم ما 4 موقعیت تک به تک را از دست داد. یا در بازی نفت مسجد سلیمان 93 دقیقه با یک یار کمتر بازی کردیم. در حال حاضر تیم مشغول آماده‌سازی خودش برای بازی فجرسپاسی است تا انشاالله بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز