خبرگزاری کار ایران

علیزاده: با ربیعی اختلافی ندارم/ به دلیل بیماری کنار تیم نبودم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۸۸۰

معاون باشگاه مس رفسنجان گفت: عده‌ای خارج از باشگاه به خاطر منفعت‌شان علاقه دارند در تیم اختلاف ایجاد کنند. به همین دلیل راه‌های مختلف را برای ایجاد اختلاف امتحان می‌کنند. از جمله شایعه پراکنی.

علی علیزاده در گفتگو با ایلنا، پیرامون آخرین شرایط تیم مس رفسنجان پیش از تقابل با گل‌گهر سیرجان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، اظهار داشت: شکرخدا در هفته‌های اخیر تیم نتیجه خوبی گرفته است و بازیکنان با انگیزه زیادی برای مسابقه سختی که در پیش داریم حاضر می شوند. در تیم اتحاد و همدلی زیادی برقرار است. 

وی درباره شایعاتی که پیرامون اختلاف او و کادرفنی مس رفسنجان مطرح می‌شود، عنوان کرد: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد. بنده در کنار دیگر مدیران باشگاه و محمد ربیعی نهالی کاشتیم که از این به بعد نتایج آن ملموس‌تر خواهد بود.  بنابراین حالا وقت برداشت ثمره زحمات‌مان است و از بعضی صحبت‌ها تعجب می‌کنم. بنده رابطه خیلی خوبی با همه اعضای کادرفنی دارم. عده‌ای خارج از باشگاه به خاطر منفعت‌شان علاقه دارند در تیم اختلاف ایجاد کنند. به همین دلیل راه‌های مختلف را برای ایجاد اختلاف امتحان می‌کنند. از جمله شایعه پراکنی.

معاون باشگاه مس رفسنجان گفت: چند روز اخیر به خاطر کسالتی که داشتم کمی استراحت کردم تا بعد از این که مسابقات حساس‌تر و جدی‌تر دنبال می‌شود، با تمام توان در کنار تیم باشم. واقعاً هیچ مشکلی نیست و  در تمرینات تیم هم حاضر می‌شوم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز