خبرگزاری کار ایران

در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین صورت گرفت؛

افزایش اشتغالزایی با افتتاح دفتر جدید شرکت دیناپارت

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۵۲۴

آیین افتتاح شرکت جدید دیناپارت با حضور جلیلی قصاب (مدیرعامل شرکت)، یعقوب قصاب(رئیس هیأت مدیره) ,جمعی از مدیران ارشد این هلدینگ و مهمانانی از سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش ایلنا؛ شرکت دیناپارت با افتتاح دفتر جدید خود در منطقه 22،علاوه بر افزایش تعداد نیروهای خود که در راستای منویات مقام معظم رهبری در اعلام شعار "سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین" است توانسته تا روحیه هم افزایی را در میان کارکنان این مجموعه افزایش دهد.

مدیرعامل شرکت دینا پارت در آئین رونمایی از دفتر جدید گفت: این مجموعه نزدیک به سه دهه است که ایجاد شده است؛ و در این سال ها توانسته به عنوان برندی که محصولات مرغوب خارجی و داخلی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد خودش را به جامعه هدف معرفی کند.

وی ادامه داد: در طی این مدت افرادی سعی کردند به جای چند نفر کار کنند و نظم دیناپارت رو حفظ کنند و مجموعه دیناپارت با قدرت پیش رفت تا کسی احساس خلا نکند و حتی در همین راستا متخصصان جدیدی به جمع ما اضافه شدند.

این کارآفرین حوزه خودرو به اشتغالزایی 300 نفر مستقیم و بیش از 3 هزار نفر به صورت غیر مستقیم در این مجموعه اشاره کرد و گفت: در این سال ها همواره اشتغالزایی و استفاده از نیروهای متخصص و تحصیلکرده کشور یکی از رسالت ما بوده بطوریکه الان در بدنه ما بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر مشغول به کار هستند که به نوبه خود باعث افتخار وافزایش بهره وری تولیدات و محصولاتمان شده است.

گفتنی است؛ ساختمان جدید دیناپارت به مساحت ۱۶۰۰ متر مربع به بهره برداری رسید و مراجعه کنندگان می توانند به آدرس جدید این شرکت به نشانی   تهران – اتوبان خرازی غرب – خروجی دریاچه خلیج فارس – خیابان شمس تبریزی برج تماس - طبقه ۷مراجعه نمایند.

یادآور می شود؛ شرکت دینا پارت (Dinapart) با بیش از سه دهه سابقه و با هدف ارائه قطعات و لوازم یدکی تولید تقریبا ۲۰ درصد قطعات و لوازم یدکی خودروهای داخلی را بر عهده دارد و فعالیت عمده آن در تایید کیفی، و توزیع لوازم یدکی و قطعات است.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز