خبرگزاری کار ایران

کاهش آمار بستری‌های کرونایی به 10 نفر در استان اردبیل / اعلام روز بدون بستری و فوتی

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۸۵۸

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در حال حاضر تعداد 10 بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند.

علی محمدیان اردی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در گفت و گو با خبرنگار ایلنا عنوان کرد: خوشبختانه در شبانه روز گذشته مورد فوتی ناشی از کرونا در سطح استان گزارش نشده و همچنین در مدت یادشده بستری جدید کرونایی نیز به ثبت نرسیده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت رنگبندی شهرهای استان نیز بیان کرد: بر اساس‌ آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان های سرعین، اصلاندوز، بیله سوار، کوثر، نیر و نمین در وضعیت زرد و شهرستان های اردبیل، خلخال، پارس آباد، گرمی و مشگین‌شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در حال حاضر تعداد 10 بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد وضعیت 6 بیمار وخیم گزارش شده که در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

محمدیان اردی در پایان اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته یک بیمار با وضعیت بهبود نسبی از بیمارستان ترخیص شده است؛ لازم به یادآوری می باشد که بیماران ترخیصی باید طول دوره درمان را در شرایط خاص در منزل سپری کنند و پس از گذشت 2 هفته و بهبودی کامل می توانند به زندگی عادی خود بازگردند؛ البته همچنین برای همه هم استانی ها استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی توصیه می شود.

 

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز