خبرگزاری کار ایران

تأکید استاندار البرز در کارگروه اشتغال استان؛

مشوق تولید کنندگان و صنعتگران استان باشیم/توبیخ مدیران کم‌کار و منفعل در کارگروه اشتغال

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۶۹۳

استاندار البرز با عنوان اینکه ایجاد ۶۰ هزار شغل تا پایان سال ۱۴۰۱ مهمترین برنامه استان است، گفت: درصدد هستیم نرخ بیکاری البرز را به ۷ درصد و کمتر از این مقدار، برسانیم.

به گزارش ایلنا از‌ البرز، مجتبی عبداللهی در کارگروه اشتغال استان با بیان اینکه مجموعه مدیران استان برای تحقق شعار سال باید کار و تلاش مضاعفی داشته باشند، گفت: مدیران کمکار و منفعل در کارگروه اشتغال توبیخ می‌شوند چراکه با توجه به شعار سال ایجاد اشتغال و حمایت از تولید بویژه دانش بنیان یک ضرورت است.

وی ادامه داد: ایجاد ۶۰ هزار شغل تا پایان سال ۱۴۰۱ مهم‌ترین برنامه استان است و در این راستا کم‌کاری و بی توجهی هیچ مدیری پذیرفتنی نیست.

عبداللهی گفت: انتظار می رود که با عزم و اراده‌ای قوی و با تبعیت از سیاست های دولت مردمی سیزدهم، این هدف برای اشتغال استان از میزان تعیین شده، فزونی یابد.

وی افزود: البرز ظرفیت های فراوانی برای ایجاد اشتغال دارد چراکه اکنون در تمامی شهرک های صنعتی استان بدلیل پویایی و تحرک در تولید و صنعت، نیاز به نیروی کار است.

استاندار البرز گفت: ضرورت دارد با توجه به افزایش ۵۷ درصدی حقوق و دستمزد کارگران، تدابیر و مشوق های ویژه ای نیز برای کارفرمایان داشته باشیم.

وی افزود: باید رفع موانع و تسهیل امور تولید کنندگان و صنعتگران را با اهتمام ویژه ای دنبال کنیم تا بستر مناسبی برای جذب نیروی کار و پرداخت حقوق فراهم شود.

عبداللهی گفت: شهرک های صنعتی بویژه در شهرستان اشتهارد به امکاناتی همچون حمل و نقل مناسب و محلی جهت اسکان کارکنان نیاز دارند که این امکانات باید با نگاه ویژه ای مهیا شود.

وی افزود: از این پس مدیران ضمن حضور فعال در جلسات کارگروه اشتغال باید گزارش عملکرد خود را در این راستا ارائه دهند.

استاندار البرز گفت: عملکرد مدیران باید نمود عینی و مستندات لازم را داشته باشد چراکه درصدد هستیم نرخ بیکاری البرز را به ۷ درصد و کمتر از این مقدار، برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز