خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان:

گردشگری محور توسعه گلستان/سودآوری در حوزه گردشگری نیازمند سرمایه گذاری است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۶۵۹

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان گلستان گفت: گردشگری محور توسعه گلستان است که سودآوری درحوزه گردشگری استان نیازمند سرمایه گذاری است.

به گزارش ایلنای گلستان، قدرت الله عابدی اظهارکرد: گردشگری در ارتقای سطح درآمد،ایجاد اشتغال و ارزش افزوده،رشد تولید و بهبود شاخص های کیفیت زندگی مردم استان کمک شایان قابل توجهی می کند.

وی ادامه داد: گلستان با داشتن ویژگی‌های مهم طبیعی، صنایع دستی، فرهنگی و مذهبی یکی از قطب‌های مهم گردشگری در ایران بوده است و دارای توانمندی‌های گردشگری ارزشمند در سطح ملی و بین المللی بوده است.

وی اظهار داشت: گردشگران یک منبع تامین مالی که سبب رشد و توسعه اقتصادی استان خواهند شد و این رشد و توسعه اقتصادی،تابعی از صادرات،نیروی کار و اشتغال و سرمایه و درآمدملی ،ارزی و دیگر شاخص های کلان اقتصادی تاثیرگذار می باشد.

عابدی رئیس سازمان،همچنین ضمن اهمیت برشمردن شرکتهای خصوصی و بنگاه های اقتصادی افزود:گردشگری در استان گلستان می تواند بهره وری اقتصادی در سازمانهای دولتی و غیردولتی را در پی داشته باشد و به عنوان یک اهرم در جهت رشد اقتصادی و اشتغال و درآمد شناخته شود.

وی تصریح کرد: گردشگری، در تشویق به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و تقویت زیرساخت و ایجاد زیرساخت های جدید و ایجاد فضای رقابتی مثبت را تحت تاثیر قرار می دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز