خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

نیروهای کارآمد و باتجربه بزرگترین سرمایه هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۵۷۰

دبیر اجرایی خانه کارگر قائمشهر گفت: افرادی که از کارمندی ساده وارد تامین اجتماعی شده و تمامی چالش‌ها و مشکلات سازمان را لحظه به لحظه احساس کرده و به دنبال حل آن بوده‌اند، بهترین گزینه برای مدیریت‌های کلان هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نصرالله دریابیگی (دبیر اجرایی خانه کارگر قائمشهر) گفت: نتیجه مدیریت سیاسی به جای مدیریت تخصصی، ناکارآمدی دستگاه‌هاست. 

دریابیگی با اشاره اینکه سازمان تامین اجتماعی یک سازمان بیمه‌گر و گسترده در سطح کلان کشور است، گفت: برای سازمان کاملاً تخصصی تامین اجتماعی، انتظار داشتیم افرادی آشنا و مسلط به کار گرفته شوند، در حالیکه گاها افرادی بر این سازمان مدیریت می‌کنند که درک درستی از تامین اجتماعی و ظرفیت‌های آن ندارند. 

وی نیروهای کارآمد و باتجربه‌ای که سال‌ها در سازمان تامین اجتماعی کار کرده‌اند را بزرگترین سرمایه دانست و گفت: افرادی که از کارمندی ساده وارد تامین اجتماعی شده و تمامی چالش‌ها و مشکلات سازمان را لحظه به لحظه احساس کرده و به دنبال حل آن بوده‌اند، بهترین گزینه برای مدیریت‌های کلان هستند.

دبیر اجرایی خانه کارگر قائمشهر با یادآوری اینکه به اندازه‌ای انتصاب‌های مساله‌دار شاهد بودیم که در دولت احمدی نژاد قاضی دادگستری ریاست سازمان تامین اجتماعی را برعهده گرفت، گفت: سازمان‌های بیمه‌گر به افرادی نیاز دارند که درک درستی از بیمه و خدمات آن داشته باشند و باید در این مورد بازی‌های سیاسی را کنار گذاشت. 

دبیر اجرایی خانه کارگر قائمشهر با اعلام اینکه چالش‌های عرصه کار و تامین اجتماعی هنوز مرتفع نشده یا برای آن پیشنهادی ارایه نشده است، گفت: همچنان شعار، وعده و رویاپردازی را به جای مدیریت اجرایی و توانمند شاهد هستیم، مدیریتی که هیچ خروجی خاصی نداشته و باعث ناامیدی شده است. 

دریابیگی گفت: وقتی وزرا در آستانه استیضاح و برکناری قرار می‌گیرند، یعنی اشتباهات اساسی در انتخاب‌ها صورت گرفته است. بنابراین بهتر است رئیس جمهور افراد توانمند را جایگزین افراد ناکارآمدی کند که مورد انتقاد قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز