خبرگزاری کار ایران

بازتاب سخنان امروز ابراهیم رئیسی در رسانه‌های بین‌المللی

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۲۸۶

سخنان امروز ابراهیم رئیسی مورد توجه رسانه‌های بین‌المللی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، همزمان با ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی ارتش، مراسم رژه یگان‌های تخصصی نیروهای مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز و با حضورسید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در جوار مرقد مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد. سخنان رئیس‌جمهور ایران در این مراسم مورد توجه رسانه‌های بین‌المللی قرار گرفت:

رویترز در خبری نوشت: ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران در رژه نظامی روز دوشنبه، در بحبوحه توقف مذاکرات بین تهران و قدرت‌های جهانی برای احیای توافق هسته‌ای گفت: کوچک‌ترین حرکتی علیه جمهوری اسلامی از چشمان تیزبین ما مخفی نیست و اگر اسرائیل کوچکترین تحرکی انجام دهد ارتش ما قلب اسرائیل را هدف قرار خواهد داد.

عرب‌نیوز هم با پرداختن به سخنان رئیس‌جمهور ایران نوشت: ابراهیم رئیسی هشدار داد که نیروهای مسلح در صورت انجام اقدامی علیه جمهوری اسلامی، به دشمن سرسخت خود اسرائیل اجازه نفس کشیدن نمی‌دهند.

رئیسی در مراسم رژه به مناسبت روز ملی ارتش خطاب به اسرائیل گفت: «باید بدانید که اگر اقدامی علیه ملت ایران انجام دهید، نیروهای مسلح ما شما را در آرامش رها نمی‌کنند».

یورونیوز هم رسانه دیگری بود که سخنان رئیس‌جمهور کشورمان را بازتاب داد و نوشت: ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری ایران در مراسم رژه ارتش به اسرائیل هشدار داد و گفت که «اگر کوچکترین حرکتی از شما رخ دهد مقصد نیروهای مسلح ما مرکز» اسرائیل خواهد بود.

العربیه هم با پرداختن به این مراسم در خبری نوشت: رئیس‌جمهوری ایران گفت که نیروهای مسلح ایران در صورت انجام «کوچکترین حرکتی» علیه ایران مرکز اسرائیل را هدف قرار خواهند داد.

اسرائیل هیوم هم نوشت: ابراهیم رئیسی خطاب به اسرائیل گفته که اگر کوچکترین حرکتی علیه ملت ما انجام دهید، مقصد نیروهای مسلح ما قلب رژیم صهیونیستی خواهد بود.

ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران  به اسرائیل از انجام «کوچک‌ترین حرکت» علیه ایران هشدار داده است.

این اظهارات روز دوشنبه در حالی بیان شد که ارتش ایران تسلیحات و سیستم‌های دفاعی داخلی را به مناسبت روز ملی ارتش به نمایش گذاشت.

الجزیره هم در خبری نوشت: رئیسی گفت که پیام ما به رژیم صهیونیستی این است که اگر به دنبال عادی‌سازی روابط با برخی از کشورهای منطقه هستید، بدانید که حتی کوچکترین تحرکات شما بر نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و مسلح ما پوشیده نیست. باید بدانید که اگر کوچکترین حرکتی را علیه ملت ایران انجام دهید، مقصد نیروهای مسلح ما مرکز رژیم صهیونیستی خواهد بود.

جروزالم‌پست هم در خبری این سخنان را بازتاب داد و نوشت: رئیسی در یک سخنرانی تلویزیونی در رژه نظامی گفته که  رژیم صهیونیستی باید بداند که اگر کوچکترین حرکتی علیه ملت ما انجام دهد، نیروهای مسلح ما قلب رژیم صهیونیستی را هدف قرار خواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز