خبرگزاری کار ایران

راهنمای خرید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۳۲۱

در سال های اخیر، خرید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره به عنوان یکی از جدیدترین انواع سیستم های ثبت تردد با قابلیت احراز هویت از طریق اسکن چهره با استقبال بالایی از سمت مدیران سازمان ها و شرکت های دولتی خصوصی، ادارات، بیمارستان ها و حتی مدارس روبرو شده است.

این دستگاه ها با داشتن ویژگی های بیومتریک چهره می‌توانند هویت افراد را شناسایی کرده و ساعات ورود و خروج آنها را ثبت کنند و همچنین میزان کسر کار، اضافه کار، ماموریت و غیبت پرسنل را ثبت نمایند.

اگر صاحب یک کسب و کار بزرگ با تعداد زیادی کارمند هستید که مدیریت ورود و خروج و محاسبه زمان کاری و غیبت آنها به یک دردسر بزرگ برایتان تبدیل شده، خرید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره می تواند راه حل ایده آلی برای شما باشد.

اما با وجود تنوع بالای دستگاه های حضور و غیاب در بازار شاید انتخاب مناسب ترین آنها کمی مشکل به نظر برسد. در این راهنمای جامع به شما کمک می کنیم که خریدی مطمئن و به صرفه را تجربه کنید.

معرفی دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره جدید

جدیدترین و بروزترین دستگاه های کنترل تردد مجهز به حسگر تشخیص چهره دارای دوربین مادون قرمز هستند که با استفاده از قابلیت های هوش مصنوعی و الگوریتم های تشخیص چهره می‌توانند تردد پرسنل را در کمترین زمان ممکن و با درصد امنیت بالا ثبت نمایند. مهمترین مزیت این نوع دستگاه حضور و غیاب، به حداقل رساندن امکان تقلب و درصد خطا در موارد ثبت شده است.

از طرف دیگر با شیوع ویروس کرونا، خرید دستگاه های کنترل تردد تشخیص چهره که نیاز به لمس کردن آنها وجود ندارد با وجود اینکه قیمت بیشتری نسبت به نمونه های اثر انگشتی دارند، فروش بیشتری را تجربه کردند.

این مدل دستگاه های حضور و غیاب ایمن تر بوده و امکان انتقال ویروس را نیز به حداقل می رسانند. به همین علت، استفاده از سیستم کنترل تردد تشخیص چهره در مراکز درمانی و محیط های دیگری که می تواند منجر به انتشار بیماری و ویروسی شود، بهترین گزینه است.

راهنمای خرید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

عوامل تاثیرگذار بر قیمت دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

یکی از مهمترین فاکتورها در زمان خرید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره می‌تواند قیمت آن باشد. شاید زمانی که برای خرید یک دستگاه کنترل تردد در سایت ها یا فروشگاه های مختلف جستجو می کنید با قیمت های متنوعی روبرو شوید.

عوامل مختلفی از جمله تجهیزات مورد استفاده در دستگاه، سخت افزار و نرم افزار و همچنین برند محصول می تواند در قیمت نهایی آن تاثیر گذار باشد. برخی از عوامل و ویژگی هایی که می تواند در تعیین قیمت دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره تاثیر زیادی داشته باشد، عبارتند از:

دوربین های تشخیص چهره در تاریکی

مثلا دستگاه هایی که شامل دوربین هایی هستند که قابلیت تشخیص چهره را در تاریکی مطلق دارند یا در تغییرات نوری زیاد باز هم قابلیت تشخیص را فراهم می آورند می‌توانند قیمت بالاتری نسبت به بقیه دستگاه ها داشته باشند. همچنین استفاده از تکنولوژی بالا و جدید در دوربین این دستگاه‌ها و سایر روش‌های احزار هویت نیز می‌تواند قیمت دستگاه را تحت تاثیر قرار داده و بیشتر کند.

امکان نصب در فضای باز

محل نصب دستگاه، تاثیر زیاد و مستقیمی بر عملکرد درست و سریع دستگاه دارد. با نصب درست و مناسب آن می‌توان چهره را به درستی تشخیص داد.

به همین علت، از موارد مهمی که باید قبل از خرید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره به آن توجه کنید، محل نصب دستگاه می‌باشد. اگر قصد دارید دستگاه را در فضای باز نصب کنید، بررسی ویژگی های سخت افزاری می‌تواند در انتخاب شما تاثیر بگذارد.

مثلا دوربین بعضی از دستگاه‌های حضور و غیاب تشخیص چهره به گونه ای است که حتی در شرایط نامناسب مثلا نور بسیار زیاد یا نور کم، قابلیت شناسایی چهره افراد را دارند و چهره را به درستی تشخیص می‌دهند. این مدل دستگاهها قابلیت نصب در فضاهای باز را نیز دارند که البته با قیمت بالاتری به فروش می رسند.

راهنمای خرید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

مهمترین مزایای استفاده از کنترل تردد تشخیص چهره

 از مهمترین مزایای این دستگاه، می توان به امنیت بالا و جلوگیری از تقلب در ثبت تردد اشار کرد.

همینطور این سیستم توانایی ثبت کلیه مراحل تردد را به صورت اتوماتیک با حذف عملیات لمسی و دستی دارا است.

در سایر دستگاه های حضور و غیاب از جمله نمونه های کارتی ممکن است اشتباه رخ دهد و امکان تقلب در زمان ثبت تردد ها در این دستگاه ها وجود خواهد داشت، اما با خرید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره می توانید مطمئن باشید که دیگر تقلبی صورت نخواهد گرفت.

از دیگر مزیت های این دستگاه می توان به دوربین های مادون قرمز آنها اشاره کرد که امکان تشخیص چهره در بازه های نوری مختلف را فراهم می کند.

بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

زمانی که برای خرید یک دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره می‌روید، ممکن است برای انتخاب بهترین دستگاه دچار تردید شوید.

بهتر است قبل از انتخاب دستگاه نیاز مجموعه خود و میزان بودجه‌ای که دارید را در نظر بگیرید سپس تمامی ویژگی ها و قابلیت های دستگاه مورد نظر را مد نظر بگیرید و بررسی نمایید، به این ترتیب، می توانید بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره را متناسب با نیاز خود خریداری نمایید.

یکی از بهترین دستگاه‌های حضور و غیاب تشخیص چهره مدل zt200 ساخت شرکت معتبر ZKTeco است که با بهترین کیفیت در سایت زمان پرداز به فروش می رسد. این دستگاه قابلیت تشخیص چهره، ثبت اثر انگشت و.. را بدون تقلب دارد.

همچنین دریافت اطلاعات تردد از این دستگاه حضور و غیاب با استفاده از فلش نیز انجام می شود. این دستگاه دارای قابلیت تنظیم تاریخ دستگاه و روش تنظیم تعویض اتوماتیک تاریخ تابستانی و زمستانی است و شما می‌توانید آموزش تصویری این دستگاه را هنگام خرید در CD یا به صورت آن لاین در سایت شرکت زمان پرداز مشاهده کنید تا بتوانید به صورت صحیح از این دستگاه‌ استفاده نمایید.

نحوه کار با نرم افزار دستگاه های حضور و غیاب نیز بسیار راحت است. از انجاییکه شرکت زمان پرداز همواره به دنبال پیشرفت در عرصه های جدید بوده، همزمان با وارد کردن وعرضه دستگاه های حضور و غیاب، اقدام به تولید نرم افزارهای گوناگونی در زمینه کنترل تردد و حضور غیاب کرده است.

در حال حاضر، این نرم افزار ها در دو مدل پایه و پیشرفته طراحی شده که برای زمینه های گوناگونی مانند حضور غیاب، کنترل تردد، کنترل تردد باشگاهی، کنترل تردد مدارس نیز مناسب هستند. همچنین این دستگاه ها برای حسابداری هم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مزایای خرید دستگاه حضور و غیاب از شرکت زمان پرداز

تمامی دستگاه های حضور و غیاب های شرکت زمان پرداز از برندهای اصلی وارد می‌شوند و بدون واسطه و با قیمت مناسب به مشتریان عرضه می ‌گردند.

این شرکت دارای یک تیم پشتیبانی بسیار قوی است که به صورت تمام وقت و در تمام ساعات اداری، پاسخگوی مشتریان هستند.

تمامی دستگاه های حضور و غیاب های شرکت زمان پرداز دارای گارانتی 12 ماهه و بسیار معتبر هستند و اگر هرگونه مشکلی در سیستم عملکرد آنها وجود داشته باشد، این شرکت با کمک تیم پشتیبانی خود بهترین خدمات را برای مشتریان در کمترین زمان ممکن ارائه داده و در صورت نیاز، دستگاه را تعویض می‌ نماید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز