خبرگزاری کار ایران

راهنمای انتخاب دستگاه حضور و غیاب + 2 راز خرید ارزان‌تر!

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۸۰۷

نیاز به راهنمایی برای انتخاب دستگاه حضور و غیاب دارید؟ بهترین مدل سیستم حضور و غیاب کدام است؟ قیمت دستگاه حضور و غیاب تاثیری در بهتر یا مناسب‌ بودن سیستم حضور و غیاب دارد؟ اگر نیاز به راهنمای خرید دستگاه حضور و غیاب دارید با ما همراه باشید.

دستگاه حضور و غیاب یکی از ضروری‌ترین مواردی است که می‌تواند روند مدیریت کارمندان و کسب و کار را به میزان قابل توجه‌ای آسان کند. استفاده از دستگاه حضور و غیاب مناسب برای هر شرکت یا اداره لازم و ضروری است.

سیستم حضور و غیاب وابسته به نوع کاربردی که دارد می‌تواند هزینه متفاوتی با خود به همراه داشته باشد که این موضوع در قیمت نهایی دستگاه حضور و غیاب نیز تاثیرگذار است.

پارامترها و موارد گوناگونی وجود دارد که در زمان خرید اگر به آن‌ها توجه کافی نداشته باشید می‌تواند هزینه زیادی را روی دوش شما بگذارد.  در این مقاله از وب سایت ایلنا قصد داریم در رابطه با این پارامترها و همچنین مواردی که باعث می‌شود یک خرید بهتر سیستم حضور و غیاب داشته باشید را برایتان شفاف کنیم.  اگر نیاز به راهنمایی بیشتر بدون خواندن این مقاله در رابطه با خرید دستگاه حضور و غیاب دارید همین حالا با شرکت افق فراویژن از طریق شماره‌های ۰۹۱۲۶۴۰۳۱۶۰  و ۴۵۸۹۲-۰۲۱  تماس حاصل کنید. 

ظرفیت و فضای سیستم حضور و غیاب

اگر بخواهیم یک راهنمایی برای خرید دستگاه حضور و غیاب کنیم، باید بگوییم به ظرفیت دستگاه توجه داشته باشید، هرچه میزان این ظرفیت بالاتر و بیشتر باشد، دستگاه توانایی بیشتری برای نگهداری اطلاعات شما در بازه زمانی طولانی‌تری خواهد داشت.

در صورت کم بودن این ظرفیت، مجبور خواهید بود پس از چند مدت اطلاعات ثبت شده در دستگاه کنترل تردد افراد را به سیستم یا مکانی دیگر از دستگاه ساعت زنی منتقل کنید.

نوع کاربری یا همان نوع تکنولوژی تشخیصی دستگاه حضور و غیاب

دستگاه‌های حضور و غیاب در انواع مختلفی طراحی و تولید‌ می‌شوند. در ادامه مقاله راهنمای انتخاب دستگاه حضور و غیاب به شما روش انتخاب انواع دستگاه‌های حضور و غیاب موجود در بازار را بازگو خواهیم کرد.  

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی

یکی از رایج‌ترین و پرفروش‌ترین سیستم‌های حضور و غیاب همین سیستم‌های حضور و غیاب اثر انگشتی است که عدم توجه به نکاتی در زمان خرید دستگاه ساعتی زنی اثر انگشتی می‌تواند شما را با مشکلاتی رو به رو کند.

راهنمای انتخاب بهتر دستگاه رفت و آمد اثر انگشتی

  1. توجه به برند تولید کننده
  2. کیفیت قطعات داخلی دستگاه
  3. پشتیبانی از خدمات پس از فروش
  4. سنسور اثر انگشت
  5. میزان حافظه سیستم
  6. سرعت اسکن اثر انگشت

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

دستگاه‌های تشخیص چهره حضور و غیاب به دلیل وجود بیماری کرونا این چند ساله خیلی رواج پیدا کرده‌اند. این دستگاه‌ها عموما با استفاده از دوربین‌های با کیفیتی که در داخل خود جای داده‌اند به اسکن چهره افراد می‌پردازند. و با استفاده از الگوریتم‌های داخلی و همچنین نرم افزار حضور و غیاب اقدام به پیاده سازی ساختار ورود و خروج افراد می‌کنند.

راهنمای انتخاب دستگاه حضور و غیاب + 2 راز خرید ارزان‌تر!

راهنمای انتخاب بهتر دستگاه رفت و آمد تشخیص چهره

  1. انتخاب دستگاه با دوربین کیفیت بالا
  2. سرعت عکس برداری دوربین برای حضور و غیاب
  3. نرم افزار قابل ارائه به همراه دستگاه
  4. الگوریتم‌های تشخیصی
  5. قابلیت تشخیص چهره از پشت ماسک در دستگاه حضور و غیاب
  6. قیمت سیستم حضور و  غیاب

دستگاه حضور و غیاب چشمی

دستگاه‌های حضور و غیاب چشمی را می‌توان یک زیر دستگاه از سیستم‌های حضور و غیاب تشخیص چهره در نظر گرفت. این دستگاه‌ها تنها تفاوتی که با دیگر دستگاه‌ها دارند، استفاده از یک روش خاص برای تشخیص هویت افراد از طریق چشم است.

انتخاب بهتر دستگاه ساعت زنی چشمی

  1. اطلاع از قیمت دستگاه یا سیستم حضور و غیاب
  2. اطلاع از روش و الگوریتم تشخیصی دستگاه
  3. نوع قطعات مورد استفاده در دستگاه
  4. نوع نرم افزار دستگاه
  5. سرعت تشخیص چشم از طریق دوربین‌‌ها

 

راهنمای انتخاب دستگاه حضور و غیاب + 2 راز خرید ارزان‌تر!

گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه ساعت زنی

وجود شرکت گارانتی کننده از جمله مواردی است که باید حتما به آن توجه کافی داشت. شرکتی که توانایی گارانتی و خدمات پس از فروش سیستم حضور و غیاب خود را نداشته باشد به هیچ عنوان یک شرکت مناسب و حرفه‌ای نخواهد بود.

شرکت افق فراویژن تولید کننده دستگاه حضور و غیاب در این مدت چند سال توانسته است خدمات پس از فروش دستگاه حضور و غیاب خود را به بهترین نحو انجام دهد.

پس اگر یک راهنمایی فوری برای خرید سیستم کنترل تردد افراد می‌خواهید، توجه به گارانتی و خدمات پس از فروش می‌تواند گزینه مناسبی در نظر گرفته شود.

باطری دستگاه کنترل تردد کارمندان

ظرفیت و میزان آمپر باتری دستگاه ورود و خروج کارمندان یکی از دیگر مواردی است که می‌تواند تاثیر زیادی در قیمت و همچنین کیفیت دستگاه داشته باشد. مشخصا هر چه ظرفیت باطری بالاتر باشد دستگاه در ساعت زمانی بیشتری خواهد توانست به کارکرد خود ادامه دهد.

ماژول‌ها و پورت‌های سیستم حضور و غیاب

تعداد و نوع پورت‌های دستگاه‌های کنترل کننده ورود و خروج کارمندان از جمله مواردی است که باید حتما در زمان خرید به آن توجه کافی داشته باشید. هر دستگاه حضور وغیاب وابسته به نوع و کارکردی که دارد می‌تواند پورت‌ها و درگاه‌های متعددی داشته باشید که از جمله این موارد می‌توان به پورت‌های یو اس بی، پورت شارژ، پورت اتصال به گوشی و... اشاره کرد.

مرکز تعمیر و نگهداری دستگاه ساعت زنی

وجود مرکز تعمیر و نگهداری از سیستم حضور و غیاب یکی از مواردی است که باید حتما به آن توجه کرد. تعمیرگاه رسمی سیستم حضور و غیاب به شما کمک خواهد کرد که بدون مشکل و تنها با مراجعه یا با استفاده از پاسخگویی آنلاین بتوانید مشکل دستگاه خود را در عرض مدت کوتاهی رفع کنید.

شرکت افق فراویژن یکی از شرکت‌های پیشرو در تولید انواع دستگاه حضور و غیاب با ارائه چندین مرکز نگهداری و تعمیر سیستم‌های حضور و غیاب در شهرهای ایران توانسته است این مشکل را رفع کند.  همچنان با راهنمای خرید دستگاه حضور و غیاب با ما همراه باشید.

راهنمای انتخاب دستگاه حضور و غیاب + 2 راز خرید ارزان‌تر!

قیمت دستگاه حضور و غیاب

هزینه دستگاه حضور و غیاب یکی از مواردی است که باید در زمان خرید دستگاه ساعت زنی به آن توجه داشت. به عنوان مثال تعرفه سیستم حضور و غیاب اثر انگشتی افق فراویژن با نوع چشمی این دستگاه متفاوت است.

پارامترهای گوناگونی وجود دارد که خود در مبلغ دستگاه ساعتی زنی می‌تواند تاثیرگذار باشد. از جمله این موارد می‌توان به گزینه‌های شرح داده شده در ادامه اشاره کرد.

  • قطعات مورد استفاده در دستگاه‌های حضور و غیاب
  • شرکت تولید کننده
  • کیفیت کاری سیستم حضور و غیاب
  • پورت‌های دستگاه
  • رابط کاربری
  • نرم افزار حضور و غیاب
  • و...

توجه داشته باشید که لیست قیمت‌ سیستم حضور و غیاب می‌تواند متفاوت در نظر گرفته شود حتی این امکان وجود دارد که یک دستگاه حضور و غیاب با قیمت متفاوت در دو فروشگاه به فروش برسد.

امکانات دستگاه و همچنین نوع نرم افزار حضور و غیاب بیشترین تاثیر را در قیمت نهایی سیستم حضور و غیاب خواهد داشت.

برنامه حضور و غیاب

نرم افزار حضور و غیاب یا همان سامانه حضور و غیاب یکی از مواردی است که می‌تواند تاثیر زیادی در کارایی سیستم شما در آینده داشته باشد. کارایی و مناسب بودن یک سیستم را می‌توان زمانی به درستی تشخیص و رصد کرد که نرم افزار حضور وغیاب به خوبی با دستگاه مچ شده باشد و امکانات متنوع و گوناگونی ارائه دهد.

شاید یکی از دلایل ارائه پشتیبانی عالی شرکت افق فراویژن به عنوان تولید کننده دستگاه حضور و غیاب همین مورد باشد که در کمتر شرکتی می‌توان یافت که سامانه حضور و غیاب مناسبی در اختیار داشته باشد.

امکانات نرم افزار حضور و غیاب افق فراویژن

یک سامانه حضور و غیاب مناسب باید ویژگی‌های زیر را دارا باشد تا به عنوان بهترین نرم افزار حضور و غیاب شناخته شود. از جمله ویژگی‌های نرم افزار حضور و غیاب افق فراویژن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • امکان ثبت بی نهایت کاربر در نرم افزار
  • امکان خروجی جداگانه برای هر کاربر
  • ثبت تردد کارکنان شرکت یا مجموعه بدون کوچک‌ترین اختلال
  • ارائه انواع گزارش‌های آماری متنوع
  • محاسبه اضافه کاری کارکنان
  • محاسبه دیرکرد هر نفر به صورت مجزا
  • و...

معرفی شرکت افق فراویژن

شرکت افق فراویژن یکی از شرکت‌های فعال و به نام در حوزه تولید انواع دستگاه حضور و غیاب است. این شرکت با ارائه انواع راهکارهای حضور و غیاب توانسته است به بهترین و مناسب‌ترین نحو مدیریت نیروها و کارکنان را انجام دهد.

شرکت افق فراویژن تا کنون توانسته است با ارائه دستگاه‌های کنترل تردد پرسنل چشمی، سیستم حضور و غیاب اثر انگشتی، سیستم حضور و غیاب تشخیص چهره و جدیدا سیستم حضور و غیاب تشخیص چهره از روی ماست کیفیت و سطح کاری مجموعه‌های مختلف را در این بازار بالا ببرد.

در صورت نیاز به مشاوره رایگان برای خرید دستگاه حضور و غیاب و همچنین کافی است با شماره‌های ۰۹۱۲۶۴۰۳۱۶۰  و ۴۵۸۹۲-۰۲۱  تماس حاصل کنید.  در این راهنمای خرید دستگاه حضور و غیاب سعی کردیم اطلاعات کافی در رابطه با نحوه خرید و همچنین موارد قابل چک کردن برای خرید یک سیستم حضور و غیاب را خدمت شما ارائه دهیم.

منبع: وب سایت افق فراویژن ofv-co.com

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز