خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی در دیدار اهالی فرهنگ و هنر:

فضای کنونی بهترین فرصت برای خلق آثار نو در عرصه فرهنگ و هنر است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۸۹

جمعی از اهالی فرهنگ و هنر استان با استاندار آذربایجان شرقی دیدار کردند.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر از فضای نشاط و امیدی که بعد از انتخابات ۲۴ خرداد در جامعه ایجاد شده، برای خلق آثاری نو استفاده کنند.
به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل جبارزاده در دیدار جمعی از اهالی فرهنگ و هنر استان با وی، با بیان اینکه فرهنگ هر جامعه، هویت انسان‌های آنجامعه را تشکیل می‌دهد، افزود: استان آذربایجان شرقی، از نظر فرهنگی بسیار غنی است، اما هر غنایی نیاز به مراقبت دارد و امروز وظیفه ما نه تنها حفظ میراثفرهنگی بلکه رونق بخشیدن و سپردن آن به نسل‌های بعدی است.
وی با اشاره به اینکه زبان و موسیقی دلنشین و در یک کلام فرهنگ آذری با ذات انسان‌ها عجین است، افزود: امیدوارم با بستری که در دولت تدبیر و امید فراهم شده، چهار سال آینده دوران شکوفایی فرهنگ ایران به ویژه آذربایجان باشد.
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه فرهنگ آذری، شناسنامه همه ما آذری‌هاست، افزود: رسالت ترویج و رونق فرهنگ آذری بر عهده اهالی فرهنگ وهنر استان است و بنده به عنوان خادم مردم استان، تمام و کمال در خدمت اهالی فرهنگ و هنر هستم.
وی با ابراز امیدواری نسبت به خلق آثار نو در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری، گفت: شور و نشاط و امیدی که با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در جامعه ایجاد شده فرصت خوبی برای رشد و افزایش انگیزه اهالی فرهنگ و هنر در راستای خلق آثار جدید است.
جبارزاده با تاکید بر اینکه نشاط اجتماعی تنها توسط اهالی فرهنگ و هنر ایجاد می‌شود، افزود: کارهای عمرانی بدون فرهنگ، نشاط‌آفرین نیست.
وی با تاکید بر اینکه باید دین خود را به آذربایجان ادا کنیم، افزود: همیشه در خدمت اهالی فرهنگ و هنر خواهم بود و در فرصت‌ها و مناسبت‌های مختلف در جمع آنان حاضر خواهم شد.
گفتنی است در این دیدار جمعی از شعرا، نویسندگان و هنرمندان عرصه‌های مختلف ضمن تبریک انتصاب دکتر جبارزاده به سمت استانداری آذربایجان شرقی، برای وی آرزوی موفقیت کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز