خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی اذعان کرد:

دیپلماسی اشتباه احمدی‌نژاد، عامل اصلی صدور قطعنامه علیه ایران بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۲۸

درصورتی که دولت احمدی‌نژاد از ظرفیت بزرگی که رهبری در اختیار آن قرار داده بود، به درستی استفاده می‌کرد، قطعنامه سیاسی علیه ما صادر نمی‌شد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم، اقدامات دولت احمدی‌نژاد در حوزه دیپلماسی هسته‌ای را ناکارآمد و یک اشتباه بزرگ خواند که منجر به تعیین قطعنامه علیه ایران شد.

منصور حقیقت‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به اینکه مجلس براساس فرامین رهبری به تیم مذاکره کننده هسته‌ای اطمیان دارد، روند دیپلماسی تیم مذاکره کننده را مثبت ارزیابی کرد.

نمایده مردم اردبیل در مجلس نهم، دپلماسی دولت احمدی‌نژاد را یک اشتباه بزرگ عنوان کرد و بیان داشت: در صورتی که دولت احمدی‌نژاد از ظرفیت بزرگی که رهبری در اختیار آن قرار داده بود، به درستی استفاده می‌کرد، قطعنامه سیاسی علیه ما صادر نمی‌شد.

وی با اشاره به حادثه تروریستی سراوان در استان سیستان و بلوچستان که منجر به کشته شدن ۱۴ تن از شهروندان شد، گفت: با برسی‌های صورت گرفته و همچنین فعالیت کارگروه‌های تخصصی منشأ توطئه‌ها مشخص شده است و معلوم شده کسانی در خارج از مرزهای کشورمان به دنبال ایجاد درگیری و منازعات قومی و مذهبی هستند.

به گفته وی، بررسی‌ها در این زمینه صورت گرفته است و کارگروه‌ها در حوزه‌های عملیاتی مشغول به کارهای تخصصی برای انجام اقدامات لازم در این زمینه هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز