خبرگزاری کار ایران

در جلسه کمیسیون امنیت‌ملی صورت گرفت؛

بررسی اظهارات نایب رئیس مجلس آلمان در سفر به تهران

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۵۸۲

در این نشست اعضای کمیسیون نسبت به نحوه دعوت، برنامه‌های هیأت آْلمانی، اظهارنظرهای مداخله‌جویانه، عدم برخورد دستگاه دیپلماسی با اظهارات مذکور و سکوت وزارت خارجه به شدت اعتراض کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، گفت: در نشست امروز اظهارات و اقدامات مداخله‌جویانه نایب رئیس مجلس آلمان در سفر به تهران، مورد رسیدگی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، سیدحسین نقوی حسینی‌ در تشریح نشست امروز کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، گفت: در نشست امروز موضوع سفر هیأت آْلمانی به ایران و عدم رعایت رفتارهای دیپلماتیک و اظهار نظر مداخله جویانه رئیس این هیأت، مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در این نشست اعضای کمیسیون نسبت به نحوه دعوت، برنامه‌های هیأت آْلمانی، اظهارنظرهای مداخله‌جویانه، عدم برخورد دستگاه دیپلماسی با اظهارات مذکور و سکوت وزارت خارجه به شدت اعتراض کردند.

وی تصریح کرد: همچنین اعتراض به وزارت خارجه به علت عدم ارائه گزارش کامل و دقیق از اعضای هیأت به مجلس و درخواست وزارت خارجه مبنی بر ملاقات با افراد غیرمسئول به طور جدی مطرح شد.

نقوی حسینی گفت: در این نشست مقرر شد تا مشروح مذاکرات و ملاقات‌های صورت گرفته از وزارت خارجه درخواست شود تا در جلسه هفته آینده کمیسیون، با حضور نمایندگانی از وزارت خارجه و اطلاعات مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، ادامه داد: در ادامه جلسه شرایط آموزش و پرورش و ضرورت توجه جدی به فرهنگیان کشور و اصلاح شرایط فعلی و رفع تبعیض بین فرهنگیان و سایر کارکنان دولت مورد بحثو بررسی قرار گرفت و در نهایت مقرر شد که سخنگوی کمیسیون امنیت گزارشی را از وضعیت آموزش و پرورش و فرهنگیان به کمیسیون ارائه کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز