خبرگزاری کار ایران

نماینده رشت و خمام در مجلس:

مشکل زباله سراوان تنها با دستگاه زباله سوز حل نمی شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۴۱۹

نماینده رشت و خمام در مجلس استفاده از دستگاه زباله سوز را تنها راه حل مدیریت پسماند در سراوان ندانست و گفت: باید از روش ها دیگر برای انتقال زباله این منطقه استفاده شود.

به گزارش ایلنا از رشت، جبار کوچکی نژاد امروز در جلسه شورای شهرستان رشت با اشاره به مشکلات موجود در این شهرستان، گفت: بیان مشکلات و درخواست‌های اعضای شورای شهرستان رشت مورد توجه نمایندگان این شهرستان در مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد.

نماینده رشت و خمام در مجلس با تاکید بر اینکه اعضای شورای اسلامی به عنوان واسطه بین مردم و مسئولان می‌توانند برای بیان مشکلات موجود مردم را امیدوار کنند، افزود: پروژه‌های سنگینی در گیلان بلاتکلیف مانع که نیازمند بودجه‌های هنگفتی است.

وی با بیان اینکه با توجه به محدودیت منابع در تلاش‌ها هستیم اولویت رفع مشکلات اساسی در شهرستان باشد، اظهار کرد: در خصوص مدیریت پسماند معتقدم انباشت زباله در سراوان با استفاده از روش‌های تخصصی به مکانی دیگری انتقال یابد.

کوچکی نژاد با اشاره به اینکه دپو زباله در یک نقطه و استفاده از دستگاه زباله سوز تنها راه حل مدیریت پسماند در سراوان نیست، ادامه داد: حل مشکلات ترافیکی رشت از جمله مواردی است که نمایندگان مجلس رشت پیگیر آن هستند.

وی با بیان اینکه دولت در تلاش است از همه ظرفیت‌های برای خروج از این وضعیت استفاده کند، گفت: اصلاح ساختارهای اداری می‌تواند بسیاری از مشکلات مردم را به سادگی حل کند.

کوچک نژاد با اشاره به اینکه اعتبار بودجه‌های عمرانی در سال ۱۴۰۰ هنوز تحقق نیافته است، تصریح کرد: پیمانکاران جرأت حضور برای اجرای پروژه‌های عمرانی را ندارند و از طرفی افزایش نرخ تورم مردم را در وضعیت بد اقتصادی قرار داده است.

وی با تاکید بر اینکه دولت و مجلس در تلاش هستند تا افزایش نرخ تورم را کنترل و مدیریت کند، افزود: در خصوص آزاد سازی ارز دولت باید مشخص کند منابع جدید را چگونه در بودجه باز پرداخت خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز