خبرگزاری کار ایران

معرفی انواع سیم و کابل + نحوه خرید

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۱۲۳

با اینکه سابقه تولید سیم و کابل در ایران به بیش از 50 سال نمی رسد اما اگر سری به بازار سیم و کابل زده باشید متوجه خواهید شد که محصولات زیادی توسط تولیدکنندگان داخلی در بازار عرضه شده اند. در این میان شناخت صحیح از ویژگی های سیم و کابل مرغوب و همچنین قیمت کابل برق برای تمامی خریداران ضروری به نظر می رسد. شرکت کابل کمان عرضه ی کننده انواع سیم و کابل برق استاندارد در کشور است که طی سالیان فعالیت خود کارنامه ی مثبتی از خود به جای گذاشته است.

ویژگی های کابل نسوز و کابل برق سه فاز

مدل های زیادی از سیم و کابل در بازار موجود هستند اما کابل برق سه فاز و نسوز از پرکاربرد ترین آن ها شناخته می شوند که ویژگی های متفاوتی دارند. به طور مثال: از کابل سه فاز برای انتقال برق فشار قوی در صنایع و برق رسانی به تجهیزات صنعتی استفاده می شود. بنابراین کیفیت ساخت آن بسیار مورد توجه می باشد. ساختار آن به شکلی است که 4 رشته سیم وظیفه انتقال 380 ولت برق را بر عهده دارند.

در مقابل، کابل نسوز در مکان های بسیار پر حرارت مورد استفاده قرار می گیرد بنابراین برای صنعت فولاد گزینه ی ایده آلی است. جالب است بدانید آستانه تحمل دمایی این کابل نسوز از منفی 60 درجه تا بالای 250 درجه سانتی گراد است. انعطاف پذیری بالای آن نیز موجب می شود کاربری ساده ای داشته باشد زیرا در برابر جریان بالای برق هم کاملا مقاوم است.

باید توجه داشت که در هنگام طراحی و ساخت این نوع سیم و کابل ویژگی های زیر رعایت شده باشد:

  1. حد مجاز عبور جریان برق از کابل در نظر گرفته شود.
  2. حد مجاز افت ولتاژ معین شود.
  3. از نظر محاسبات اقتصادی به سطح مقطع کابل توجه شود.

معرفی انواع سیم و کابل + نحوه خرید

قیمت کابل برق در بازار ایران

امکان بالا رفتن قیمت کابل برق براساس نرخ گذاری مواد اولیه آن مانند مس و آلومینیوم وجود دارد. با توجه به این موضوع دور از انتظار نیست که قیمت کابل برق همواره در حال تغییر بوده و بهترین راه برای مطلع شدن از آن نیز درخواست ارائه ی لیست قیمت از عرضه کنندگان معتبر مثل شرکت کابل کمان است. به غیر از ارزش مواد اولیه موارد دیگری نیز هستند که بر روی قیمت نهایی تاثیرگذارند. از این موارد می توان قطر کابل، شرکت سازنده و نوع رسانا را نام برد.

یکی از انواع پر فروش کابل برق، کابل فشار ضعیف بوده و دلیل آن نیز کاربرد در ساختمان های مسکونی و تجاری است. تنوع کابل فشار ضعیف بالا بوده و در بین مدل های مختلف می تواند 2 تا 5 رشته داشته باشد. نوع دیگری از کابل که اخیرا فروش بالایی را تجربه می کند، کابل آلومینیومی است. دلیل آن نیز ارزان تر بودن نسبت به مس است.

مقاومت الکتریکی کابل آلومینیومی نسبت به مس پایین تر است که یک مزیت محسوب می شود. علاوه بر برق کشی واحد های مسکونی حتی در سیم کشی هواپیما ها نیز جایگاه دارند.

تعیین قیمت کابل برق در بازار ایران، متغیر دیگری به نام عایق نیز دارد. PVC و XLPE دو نوع عایق پر کاربرد هستند که هر کدام نیز در انواع مختلف کیفیت تولید و عرضه می شوند. در نهایت هر تولید کننده سایر هزینه ها مانند نیروی کار، حامل های انرژی، بسته بندی و شیوه ی توزیع را محاسبه و در قیمت نهایی لحاظ می کند.

قیمت کابل برق کمان همواره بر اساس کیفیت محصول نهایی و احترام به مشتری در رقابتی ترین شکل ممکن در بازار تعیین می شود. برای دریافت لیست آخرین قیمت ها، علاوه بر امکان مراجعه به وبسایت این شرکت، نمایندگی های فروش رشت و تهران کابل کمان پاسخگوی شما خواهند بود.

معرفی انواع سیم و کابل + نحوه خرید

نحوه خرید انواع سیم و کابل چگونه است؟

خرید انواع سیم و کابل به صورت عمده انجام می شود بنابراین شرکت تامین کننده ی این لوازم باید توانایی تولید و ارائه ی محصولاتی مثل کابل و سیم افشان، کابل تخت، کابل مفتول، کابل آنتن و... را در هر زمان داشته باشد و پشتیبانی قابل قبولی از خدمات خود ارائه دهد. با این معرفی می توان صنایع کابل کمان را به عنوان یکی از مراکز قابل اعتماد در این زمینه معرفی کرد.

صنایع کابل کمان به نشانی اینترنتی www.kamancableco.com در سال 1370 با هدف تامین نیاز صنایع گاز، نفت، پتروشیمی، صنعت ساختمان سازی، ادارات برق منطقه ای و مخابرات و همچنین مکان های عمومی از جمله شهرداری ها، فضاهای فرهنگی و رفاهی آغاز به فعالیت نمود. صنایع کابل کمان، در حا حاضر مجهز به انواع ماشین آلات از شرکت های سازنده معتبر اروپایی بوده و قادر به تولید انواع سیم و کابل فشار ضعیف برق و مخابراتی، کابل های کنترل و ابزار دقیق مطابق با انواع استانداردهای ملی (ISIRI 607,3569-1, 1926,.…) و بین المللی (IEC, BS, VDE,….) می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید انواع سیم و کابل یا اطلاع از قیمت کابل برق می توانید با خطوط ارتباطی نمایندگی فروش تهران: 021-33111816 و یا نمایندگی فروش رشت 013-33260197 تماس حاصل بفرمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز