خبرگزاری کار ایران

آغاز موج جدید کرونا با افزایش بیماران سرپایی در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۸۸۷

جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: افزایش تعداد بیماران سرپایی در بیمارستان های خراسان رضوی نشانه آغاز موج جدید کرونا است.

به گزارش ایلنا از مشهد، ایوب توکلیان جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: افزایش تعداد بیماران سرپایی دارای علائم مشکوک در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خراسان رضوی نشانه آغاز موج جدید کرونا در این مناطق است.

او گفت: تلاش می‌شود با استفاده از ظرفیت درمانگاه‌ها در بخش غیر بیمارستانی از ایجاد بار مراجعه ناگهانی و ازدحام در بیمارستان‌ها جلوگیری شود.

توکلیان گفت: پیش‌بینی سازوکار انجام آزمایش سریع کرونا در درمانگاه‌هایی که آمادگی دارند موجب می‌شود مردم بخاطر انجام آزمایش به مراکز درمانی مراجعه نکنند.

جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از عموم مردم درخواست می‌شود با بروز علائم بیماری در صورت وخیم نبودن شرایط خود به بیمارستان‌ها مراجعه نکنند تا ظرفیت بیمارستان‌ها در اختیار بیماران بدحال و بستری شده باشد.

او گفت: رصد و پایش مراکز درمانی برای مدیریت ویروس کرونا در موج احتمالی به صورت منظم انجام می‌شود و دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ارتباط با سویه جدید این ویروس نیز با هوشیاری وارد عمل شده است.

توکلیان گفت: جلسات قرارگاه مقابله با کرونا به صورت منظم در حال برگزاری است و کمیته مراقبت و درمان نیز بطور مستمر در حال بررسی شرایط است.

جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حوزه معاونت درمان در حال رصد آمار‌ها و پایش بوده و با مراکز درمانی بخصوص با مدیران ارشد و مدیران پرستاری بیمارستان‌ها به صورت منظم در ارتباط هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز