خبرگزاری کار ایران

همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان؛

بازنشستگان شهرداری زنجان تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۸۲

همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان، بازنشستگان شهرداری زنجان تجلیل شدند.

زنجان _ ایلنا: شهردار زنجان گفت: تجربه بازنشستگان سرمایه گرانبهایی برای ما محسوب می‌شود و می‌تواند نقش موثری را در رشد و توسعه جامعه به همراه داشته باشد.

به گزارش ایلنا از زنجان، مراسم تجلیل از بازنشستگان شهرداری زنجان با حضور شهردار زنجان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر زنجان برگزار شد.

این مراسم که با حضور خانواده‌های بازنشستگان برگزار شد ۹۵ نفر از بازنشستگان مجموعه شهرداری زنجان تجلیل شدند.

این مراسم که برای دومین سال پیاپی در مجموعه شهرداری همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان برگزار شده بود بازنشستگان لوح، هدیه و یک شاخه گل سرخ را از دست رئیس و اعضای شورای اسلامی و شهردار زنجان دریافت کردند.

در این مراسم شهردار زنجان گفت: تجربه بازنشستگان سرمایه گرانبهایی برای ما محسوب می‌شود و می‌تواند نقش موثری را در رشد و توسعه جامعه به همراه داشته باشد.

حبیب یگانه افزود: بازنشستگان می‌توانند با انتقال تجربه‌های خود به آیندگان از بروز اشتباهات جلوگیری کرده و در واقع تجربه‌شده را دوباره تجربه نمی‌کنند.

وی ادامه داد: تجربه‌های بازنشستگان گنجینه ارزشمند برای آیندگان است و باید این گنجینه ارزشمند را قدر بدانیم و از آن استفاده کنیم.

شهردار زنجان گفت: تکریم بازنشستگان، تکریم ارزش‌های انسانی و اخلاقی است و بازنشسته فردی است که سال‌ها تجربه، اطلاعات و اندوخته‌هایی دارد که بسیار ذی قیمت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز