خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک وزیر بهداشت به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۸۹۷

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) را به همتایان خود در کشورهای جهان و تمامی مسیحیان به ویژه هم‌وطنان مسیحی تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن این پیام به شرح زیر است:

میلاد خجسته حضرت عیسی مسیح (ع) را به همه پیروان راستین آن پیامبر عظیم الشان و منادیان بازگشت به فطرت خدا جوی تبریک می‌ گویم.

تمایل به سلامت جسمی و روحی هم در کنار گرایش به پرستش، زیبایی، نیکی و حقیقت جوئی از جمله خواسته های فطری هر انسان است و پیامبران آمده اند که بشر را به فطرت پاکش رهنمون کنند.

سال جدید میلادی در حالی آغاز می شود که برخلاف صلح، دوستی و برادری ادیان الهی، با همه گیری بیماری کرونا با کمال تأسف، تبعیض، ظلم و رفتارهای غیر منطقی برای بهبود سلامتی جوامع مختلف و مقابله با بیماری کرونا و تسریع در تزریق واکسن در مسیر عدالت اجتماعی و ارتقای سلامت جامعه بشری، سایه افکنده است.

امیدوارم در سال جدید، با همکاری وزرای بهداشت کشورهای مختلف و در راس سازمان جهانی بهداشت، در مسیر تحقق کامل آموزه‌های پیام‌آوران الهی برای بهبود وضعیت جوامع کمتر برخوردار گام برداشته و به افق ترفیع سلامت مردم و فروکش کردن بیماری کرونا نزدیک‌تر شویم.

ضمن تبریک مجدد این میلاد فرخنده، از خدای سبحان برای آحاد پیروان حضرت عیسی مسیح (ع) در سراسر دنیا سلامت، آرامش و پیشرفت آرزومندم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز