خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه‌های کتاب در ایام هفته کتاب

کد خبر : ۱۱۷۱۷۳

نمایشگاه‌های استانی کتاب به مناسبت بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در همدان و گیلان برگزار می‌شود.

ایلنا: نمایشگاه کتاب همدان از ۲۶ آبان تا ۲ آذر در محل نمایشگاه‌های این استان و هم چنین نمایشگاه گیلان از ۲۸ آبان تا ۴ آذر در محل نمایشگاه‌های شهر رشت از سوی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد اطلاع رسانی بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، این نمایشگاه به مناسبت ایام بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود و در حاشیه آن‌ها نیز برنامه‌های مختلف نقد کتاب، شعرخوانی، برنامه‌های سوگواری به مناسبت ایام محرم، نمایش کتاب‌های با موضوع عاشورا و هم چنین کارگاه‌های مختلف تخصصی برگزار خواهد شد.

نمایشگاه یاد یار مهربان هر سال با هدف تجهیز کتابخانه‌های مدارس و کتابخانه‌های عمومی شهر تهران برگزار می‌شود.

فراخوان ثبت نام ناشران در این نمایشگاه حدود یه ماه پیش اعلام و به ناشران فرصت داده شد تا ۲۲ آبان ماه برای حضور در این رویداد ثبت نام کنند.

براساس فراخوان اعلام شد کتاب‌های ارائه شده در این نمایشگاه باید منطبق با سیاست‌های فرهنگی نظام و متناسب با نیازهای دانش‌آموزان و شهروندان باشد. هم چنین نباید در شمار آثار نفیس، لوکس، حل‌المسائل، کمک درسی و کتاب‌های فردی باشد بلکه باید قابلیت استفاده در کتابخانه‌های عمومی و کتابخانه‌های آموزشگاهی را داشته باشد.

ناشران می‌توانند برای ارائه نمونه آثار خود به دبیرخانه نمایشگاه به نشانی تهران، خیابان شهید مطهری، بعد از تقاطع مفتح، خیابان شهید علی اکبری، روبه‌روی کوچه صحاف‌زاده، شماره ۴ مراجعه کنند یا با شماره ۸۸۷۵۰۴۴۲ تماس بگیرند.

زمان دقیق برگزاری این نمایشگاه به زودی و با توافق دبیرخانه این رویداد و ستاد برگزاری بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران اعلام خواهد شد.

بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۵ آبان ماه تا ۲ آذر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز