خبرگزاری کار ایران

معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش کاشان:

گردهمایی متمرکز هیئت‌های دانش آموزی کاشان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۹۴

معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش کاشان از برگزاری گردهمایی متمرکز هیئت‌های دانش آموزی این شهرستان همزمان با هشتمین روز محرم خبر داد.

ایلنا: معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش کاشان از برگزاری گردهمایی متمرکز هیئت‌های دانش آموزی این شهرستان همزمان با هشتمین روز محرم خبر داد.

«سید احمد افراشی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب افزود: این گردهمایی با هدف تکریم شهدای کربلا و معرفی شخصیت حضرت قاسم بن الحسن علیه السلام به عنوان الگوی آگاهانه زیستن نسل جوان و نوجوان برگزار می‌شود.

به گفته وی، هدایت احساسات پاک جوانان در مسیر کسب فضیلت‌های نیک و تقویت روحیه ظلم ستیزی به عنوان اهداف والای حماسه حسینی از دیگر اهداف برگزاری این مراسم معنوی است.

وی اظهار داشت: برپایی نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی و هنری دانش آموزان با محوریت نقش کودکان و نوجوانان در حماسه عاشورا از کربلای حسینی تا کربلای ایران، نمایش فیلم در ارتباط با حماسه حسینی از برنامه‌های این مراسم است.

افراشی گفت: مداحی و شعرخوانی توسط دانش آموزان، با هدف تبلیغ ادبیات فاخر در معرفی فرهنگ عاشورا و آموزه‌های تربیتی حماسه حسینی از دیگر برنامه‌های تجمع هئت‌های عزادار دانش آموزان کاشان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز