خبرگزاری کار ایران

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی مدیریت آموزش و پرورش کاشان؛

واقعیت زندگی در دنیای امروز، زندگى در مدرسۀ آگاهی است

کد خبر : ۲۲۴۱۴۵

واقعیت زندگی موفقیت آمیز در دنیای امروز، زندگى در مدرسۀ آگاهی و اراده است که موفقیت هر انسانى به میزان اراده او رقم می‌‏خورد.

معاون پژوهش و برنامه ریزی مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: واقعیت زندگی موفقیت آمیز در دنیای امروز، زندگى در مدرسۀ آگاهی و اراده است که موفقیت هر انسانى به میزان اراده او رقم می خورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، «علیرضا فاضل دربندی» در آیین گشایش هفتمین نمایشگاه کتاب در کانون الزهرا کاشان افزود: اگر خواهان عزت و سربلندی هستیم، باید از سرمایه‌‏هاى عمر و استعدادهاى جوانى استفاده کنیم که آغاز آن مطالعه، کتابخوانی و کسب آگاهی است.

به گفته وی، دانش آموزان به عنوان نسل آینده ساز باید باور کنند که عزت و شیرینی زندگى در سایه علم و آگاهى و انس با کتاب و دانش به دست می‌آید و برگزاری مستمر نمایشگاه‌های کتاب در مدارس و سطح شهر یک گام اساسی در این مسیر است.

وی اظهار داشت: بشریت در عصر تکنولوژی و ارتباطات با همۀ پیشرفت‌هایی که در علوم و فنون کسب کرده است، هنوز طفل دانش است، و تا رسیدن به بلوغ کامل راه طولانى در پیش دارد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری الزهرای کاشان گفت: نمایشگاه امسال، هفتمین نمایشگاه فصلی کتاب است که در طی سه سال گذشته با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در این کانون برگزار شده و تا پایان ماه آذر دایر خواهد بود.

«محبوبه غیاثیان» افزود: در نمایشگاه امسال، بیش از ۴۳۰ عنوان کتاب از انتشارات برگزیده کشور با موضوع‌هایی همچون روان‌شناسی، اخلاق، ادبیات، هنر، دین و کمک آموزشی با ۵۰ درصد تخفیف ارایه می‌شود.

به گفته وی، با حضور فناوری‌های مدرن مثل تلفن همراه و اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، در جامعه ما به خصوص نسل جوان نوعی بی‌اعتنایی نسبت به سواد مکتوب و کتابخوانی احساس می‌شود که وظیفه ما در مدرسه و کانونهای فرهنگی، تربیتی، اصلاح این روند است.

وی اظهار داشت: اگر ما دانش آموزان و جوانان را به کتابخوانی عادت بدهیم، ثمره و حاصل آن، تا آخر عمر همراه‌شان خواهد بود اما باید مراقبت باشیم که شیوه انتخاب کتاب را نیز به آن‌ها معرفی کنیم که برگزاری نمایشگاههای کتاب کانون با این هدف اجرا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز