خبرگزاری کار ایران

منصوری:

رفع مشکلات تهران منوط به اقدامات عملیاتی و میدانی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۹۱۱

استاندار تهران از هم افزایی مستمر استانداری و شهرداری تهران برای حل مشکلات خبر داد.

 به گزارش  ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ محسن منصوری در مورد انتخاب شهرداران اظهار داشت: در حال حاضر حکم اکثر شهرداران استان تهران امضا شده و مشغول به فعالیت هستند و تعدادی از شهرداری‌های تهران نیز با سرپرست اداره می شوند.

وی ادامه داد: در برخی از شهرها شورای شهر رای آورده و مستند و قانونی به کار ادامه می‌دهند و شهرداران معرفی شده اند و پس از استعلام‌های لازم حکم شهردار صادر و نهایی شده و کار شهردار آغاز می‌شود.

استاندار تهران بیان کرد: در برخی از شهرهای دیگر نیز شوراها با رای هیات نظارت به طور کامل منحل شده و در شهرهای بالای۲۰۰ هزار نفر جمعیت شهردار با حکم وزیر کشور و در شهرهای زیر ۲۰۰ هزار نفر جمعیت شهردار با حکم استاندار تعیین خواهد شد که در این زمینه ۶ شهر در استان تهران وجود دارد که باید با حکم استاندار، شهردار انتخاب شود.

منصوری سپس گفت: حکم شهردار قرچک توسط وزیر کشور صادر شده و صدور احکام بقیه شهرها هم در مسیر اجرا است اما در مجموع همه شهرها با وجود سرپرست در حال اداره شدن هستند.

وی با بیان اینکه دیوان عدالت اداری با ورود به پرونده شورای شهر قرچک ورود به این تخلفات رسیدگی کرده است گفت: هنوز رای قطعی در این خصوص ابلاغ نشده است.

استاندار تهران در مورد جلسه اخیر خود با شهردار تهران افزود: در این جلسه در مورد مسائل و مشکلات شهر تهران از جمله معتادان متجاهر، حمل و نقل و ترافیک مباحثی مطرح شد که تصمیم گرفته شد در دو زمان کوتاه و بلندمدت اقداماتی انجام شود که در آینده نزدیک این اقدامات اطلاع رسانی خواهد شد.

منصوری عنوان کرد: در خصوص حریم شهر تهران و سایر مسائل این کلانشهر با علیرضا زاکانی مباحث مختلف و مهمی مطرح شد و قرار شد این ارتباط دو سویه در راستای رفع این مشکل بین استانداری و شهرداری تهران به طور مستمر برگزار شود.

وی سپس خاطرنشان کرد: هم اکنون باید کارها به صورت عملیاتی و میدانی رسیدگی شود و تاکید دارم که در جلسات مختلف مدیران دستگاه های اجرایی باید با جدیت کامل اقدامات را عملیاتی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز