خبرگزاری کار ایران

فرماندار درگفت وگو با ایلنا مطرح کرد؛

پی‌گیر پرداخت معوقات کارگران شهرداری کردکوی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۱۴۳

فرماندارشهرستان کردکوی گفت: کارگران شهرداری کردکوی در استان گلستان از یک ماه پیش تا کنون حقوقی دریافت نکرده اند و ما به صورت جدی پیگیر این موضوع هستیم.

ابراهیم قدمنان در گفت وگو با ایلنای گلستان اظهار کرد: وضعیت شهرداری کردکوی بهم ریخته و سرپرست شهرداری دراین چند وقت اخیر نتوانسته رسیدگی خوبی داشته باشد و کارگران و شهروندان بسیار ناراضی هستند.

وی ادامه داد: تعدادی از کارگران شهرداری به فرمانداری این شهرستان مراجعه و اعتراض خود را اعلام کردند که نیروهای رسمی شهرداری حقوق و اضافه کار خود را کامل دریافت می‌کنند ولی به کارگران حقوقی داده نمی‌شود.

وی بیان کرد: به سرپرست شهرداری کردکوی تا روز پنج شنبه وقت دادیم که لیست حقوق و پاداشی که داده‌اند به ما اعلام کنند و ما اگر به این نتیجه برسیم که در پرداخت حقوق ها تیعیضی صورت گرفته و فقط دستمزد نیروهای رسمی داده شده و به کارگران، حقوقی داده نمی شود قطعا برخورد جدی خواهیم کرد و از حق کارگران کوتاه نخواهیم آمد.

قدمنان بیان کرد: کارگران شهرداری از ماه شهریور حقوقی  دریافت نکرده و ماه های گذشته نیز حقوق خود را کم کم دریافت می کردند. درحال تلاش هستیم حقوق کارگران تا پایان ماه مهر پرداخت شود.

فرماندار کردکوی خاطرنشان کرد: شهرداری که انتخاب شده بود به دلایلی انصراف داده و نشستی با اعضای شورای شهر داشتیم که تأکید کردیم در اسراع وقت شهردارجدید معرفی کنند و شهرستان از وضعیت بحرانی نجات پیدا کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز