خبرگزاری کار ایران

چرا به کانادا مهاجرت کنیم+معرفی روش های مهاجرتی به کانادا

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۷۹۷

دلایل متعددی وجود دارد که باعث شده است نه تنها ایرانیان بلکه تعداد زیادی از مردم دنیا برای تحصیل، کار و زندگی به کانادا مهاجرت کنند. در واقع کانادا یکی از کشورهایی است که در سال های اخیر مهاجران زیادی را به خود جذب کرده است.

وجود فرصت های شغلی متنوع، ثبات اقتصادی، امنیت جانی و مالی، امکان تحصیل در دانشگاه ها و موسسات معتبر با سطح تحصیلات عالی و به طور کلی رشد شخصی و اجتماعی از دلایلی است که باعث شده است افراد، کانادا را برای مهاجرت انتخاب کنند.

ارائه برنامه های مهاجرتی متنوع نیز از مواردی است که در ورود تعداد زیادی از مهاجران بی تاثیر نبوده است. در این بخش به بررسی روش های مهاجرت به کانادا می پردازیم؛ تا انتها با ما باشید.

روش های مهاجرت به کانادا در سال 2021

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

یکی از رایج ترین و محبوب ترین روش های مهاجرت، مهاجرت از طریق تحصیل در کانادا است! این روش به دلیل سریع، کم هزینه و همچنین آسان بودن باعث شده است که انتخاب بسیاری از افراد برای ادامه مسیر زندگی باشد. کانادا برنامه های مهاجرتی تحصیلی را در مقاطع مختلف برای مهاجران خارجی ارائه داده است که این مورد در هموار کردن مسیر مهاجرت نقش مهمی داشته است. بیش از 20 دانشگاه کانادا در رتبه بندی بالاترین دانشگاه های جهان قرار دارند.

یکی از مزایای مهاجرت تحصیلی به کانادا این است که می تواند در ادامه منجر به اقامت دائم نیز شود؛ افراد پس از اتمام دوره تحصیلی خود می توانند برای ویزای کار و سایر روش های موجود درخواست داده و سپس با سپری کردن مراحل، اقدام به اخذ اقامت دائم این کشور کنند.

مهاجرت به کانادا از روش کارآفرینی و سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در کانادا در واقع یکی از روش های مهاجرتی برای افرادی است که تمکن مالی خوبی دارند و قصد دارند خود و خانواده شان برای زندگی و اقامت دائم به کانادا مهاجرت کنند؛ در این مورد افراد با سرمایه گذاری در کشور کانادا می توانند به اهداف خود برسند. برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری باید این مورد را در نظر گرفت که برنامه ریزی و مشورت با یک وکیل مهاجرتی می تواند علاوه بر رساندن شما به اهدافتان باعث شود که با آگاهی کامل و سپری کردن مراحل بر اساس قوانین و استاندارها جلو بروید و زمان شروع کار یا حتی در آینده موارد مختلف نتوانند خللی به کار شما وارد کنند.

برای مهاجرت از روش سرمایه گذاری می توان از طریق برنامه های ثبت شرکت، برنامه های کارآفرینی استانی، استارتاپ ویزا و خود اشتغالی نیز اقدام کرد که در ادامه به بررسی این موارد می پردازیم.

چرا به کانادا مهاجرت کنیم+معرفی روش های مهاجرتی به کانادا

کارآفرینی در کانادا

این روش مهاجرتی به متقاضیان امکان اخذ اقامت دائم را می دهد. هرچند این روش مهاجرتی یک روش سرمایه محور است اما نیازمند حداقل ها و مواردی نیز می باشد. برای مهاجرت از این روش فرد متقاضی باید کسب و کاری را راه اندازی کرده و و کنترل صد در صدی این کسب و کار را به عهده داشته باشد. هر استان قوانین خاص و سرمایه مورد نیاز مخصوصی را دارد برای مثال کارآفرینی در استان پرنس ادوارد نیاز به حداقل 600.000 دلار، کارآفرینی در مانیتوبا 350.000 دلار و کارآفرینی در بریتیش کلمبیا حداقل 800.000 دلار است.

مهاجرت به کانادا از روش ثبت شرکت

در این برنامه مهاجرتی افراد می توانند کسب و کار مدنظرشان را در کانادا راه اندازی کرده یا اینکه یک بیزینس را خریداری کنند. هزینه های مورد نیاز برای این مورد بر اساس نوع بیزینس و محلی که قرار است کار انجام شود متفاوت خواهد بود. در صورتی که قصد مهاجرت از این روش را دارید می توانید با کارشناسان ویزا 724 از طریق وبسایت ویزا 724 در ارتباط باشید. کارشناسان به شما کمک می کنند شرایط و بازار کار موجود برای بیزینس مورد نظر خود را بررسی کنید، به شما در تهیه و جمع آوری مدارک مورد نیاز کمک می کنند، بیزینس پلن متناسبی را با کمک شما تهیه می کنند و با کمک یک وکیل مهاجرتی خبره و ماهر اقدام به شروع و ثبت اطلاعات و مدارک شما می کنند.

چرا به کانادا مهاجرت کنیم+معرفی روش های مهاجرتی به کانادا

مهاجرت به کانادا از روش استارتاپ ویزا

اگر مخترع هستید، اگر ایده های جدید و خاص دارید، اگر فردی خلاق و با استعداد هستید این روش مناسب شما است! استارتاپ ویزا یکی از جذاب ترین روش های مهاجرتی به کانادا برای افراد خلاق است که با ارائه یک بیزینس پلن یا طرح ایده می توانند به این کشور مهاجرت کنند، البته باید این موارد را در نظر داشت که مهاجرت از این روش نیازمند ارائه ایده های خاص و منحصر به فردی است که بتواند در اقتصاد کانادا نیز تاثیر مهمی داشته باشد. در این روش نیز افراد می توانند پس از مدتی برای اقامت دائم درخواست دهند.

مهاجرت به کانادا از روش اکسپرس اینتری

اکسپرس اینتری یکی از روش های سریع مهاجرت به کانادا است اما مناسب چه کسانی است؟ این روش بر اساس سیستم امتیازبندی است که در این سیستم مواردی مانند سن، تجربه کاری، تحصیلات، نمره زبان و چندین مورد دیگر تاثیر مهمی دارند. اخذ امتیاز در این سیستم کمی سخت است و اگر فردی جاب آفر نداشته باشد یا تجربه کار در کشور کانادا را نداشته باشد انتخاب این روش مهاجرتی ممکن است کمی برای وی سخت باشد. برای این مورد فرد متقاضی باید تحصیلات فوق لیسانس یا بالاتر را داشته باشد، حداکثر 29 سال سن داشته باشد (البته افراد با سنین بیشتر می توانند اقدام کنند اما به دلیل استفاده از سیستم امتیازبندی، وجود سنین بالا باعث کسب امتیاز کمتر می شود)، فرد باید حداقل 3 سال سابقه کار داشته باشد و بتواند حداقل نمره 7.5 آیلتس را کسب کند.

مهاجرت به کانادا از روش جاب آفر

در زمان های مشخصی دولت کانادا در مشاغلی که نیاز به نیرو دارد یک لیست را تهیه و اعلام می کند. افراد خارجی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند و تخصص و مهارت در زمینه کاری خود دارند می توانند به کمک این روش مهاجرتی به این کشور سفر کنند. برای مهاجرت از این روش شما باید رزومه خود را برای کارفرمایان ارسال کنید؛ سپس در صورت قبول شدن شما، کارفرما برای شما یک نامه ارسال می کند که با کمک آن می توانید مراحل مهاجرتی خود را شروع کنید.

مهاجرت به کانادا از روش برنامه های استانی

کانادا از کشورهایی است که به اقتصاد و رشد خود اهمیت زیادی می دهد. هر استان در بازه های زمانی مختلف نیازمندهای خود در مشاغل و کسب و کارهای مختلف را اعلام می کند. این روش نیز یکی از سریع ترین روش های مهاجرتی به کانادا است و از سیستم امتیازبندی استفاده می کند. در این روش مهاجرتی نیز بهتر است با یک وکیل مهاجرتی خبره و باتجربه مشورت کنید چرا؟ به دلیل این که هر استان دارای قوانین و شرایط محصر به فردی است و بهتر است افراد قبل از ارسال مدارک از این موارد اطلاع داشته باشند.

مهاجرت به استان کبک در کانادا

استان کبک یکی از محبوب ترین محل ها برای مهاجران است. علاوه بر مهاجرت به روش تحصیلی این استان برنامه هایی برای افراد متخصص و ماهر، کارآفرین و خود اشتغال دارد. مهاجرت به کبک نیز قوانین منحصر به فردی دارد و حتی جالب است بدانید که سیستم امتیازبندی این استان با سیستم امتیازبندی کلی نیز تفاوت دارد. افراد در کبک می توانند به زبان انگلیسی و فرانسوی صحبت کنند و این یک امتیاز برای افرادی که است که به فرانسوی مسلط هستند.

*باتوجه به قوانین کبک و این که در برخی مواقع وجود قوانین مختلف باعث رد شدن پرونده های مهاجرتی حتی در افراد متخصص می شود، توصیه می شود برای مهاجرت به این استان حتما با یک وکیل مهاجرتی مشورت کنید.

مهاجرت از روش اسپانسرشیب

اگر یکی از اعضای نزدیک خانواده شما اقامت دائم کانادا را دارد و یک شهروند کانادایی است، می تواند اعضای اصلی خانواده خود را حمایت کرده تا آنها نیز به کانادا مهاجرت کنند. برای این مورد فرد متقاضی باید ابتدا به دولت اثبات کند که تمکن مالی کافی برای حمایت از افراد را دارد.

برای مهاجرت به این روش فرد کانادایی ابتدا باید یک سری مدارک به همراه یک سری فرم های تکمیل شده را به دولت ارائه دهد، افراد متقاضی نیز باید فرم های مربوطه را در کشور خود تکمیل کنند. توجه داشته باشید که برای مهاجرت از این روش فرد کانادایی باید بتواند تمام هزینه های زندگی و هزینه های مورد نیاز برای افراد را پرداخت کند؛ دولت کانادا هیچگونه تعهدی برای پرداخت هزینه برای این گروه از مهاجران ندارد.

مهاجرت از روش خود اشتغالی

این روش مناسب ورزشکاران، هنرمندان و افراد شناخته شده در زمینه های تخصصی است. مهمترین ویژگی این روش این است که نیاز به سرمایه زیادی ندارد و همچنین نیاز به نمره زبان بالایی نیز نیست. مهم ترین موارد در مهاجرت از این روش این است که افراد در ابتدای مهاجرت توانایی پرداخت هزینه های زندگی خود را داشته باشند و همچنین بتوانند در حوزه تخصص خود در کانادا نیز فعالیت داشته باشند.

در این بخش به بررسی روش های مهاجرت به کانادا پرداختیم. همانطور که می دانید سپری کردن مراحل در هر زمینه ایی به صورت قانونی با ریسک کمتر و موفیقت بیشتر همراه است! مهاجرت نیز از این مورد استثنا نیست. اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید می توانید با مراجعه به وبسایت ویزا724 و تکمیل فرم ارزیابی به صورت کاملا رایگان شرایط خود را سنجیده و سپس با کمک کارشناسان اقدام به شروع مراحل مهاجرتی خود کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز