خبرگزاری کار ایران

یک کشته در پی حریق در ساختمان قدیمی

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۱۰۲

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از مرگ یک تن در پی آتش سوزی در یک ساختمان قدیمی خبر داد.

جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ٢٠:٠۶ دقیقه امشب یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان قدیم در خیابان سجاد شمالی، خیابان عابدی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از آن سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان دو و نیم طبقه مسکونی بود که ساختمان قدیمی بود و به گفته همسایه‌ها به یکسری از افراد که اغلب مردان بودند اجاره داده شده بود. این محل به اتاق‌های کوچک تقسیم شده بود و ساکنان شب‌ها را در آن زندگی می‌کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند طبقه همکف با وسعت ۶٠ متر دچار حریق شده بود. در راهروی این ساختمان یک موتورسیکلت وجود داشت و این طبقه کاملا دچار حریق شده بود. آتش در آستانه سرایت به طبقه بالا بود و اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که افرادی در ساختمان محبوس هستند.

وی ادامه داد: در طبقه دوم دو مرد حضور داشتند و یکی از این افراد در قسمت خرپشته پشت بام گرفتار شده بود. آتش نشانان هر دو را نفر به سلامت از محل خارج کردند اما حین عملیات خاموش کردن با وضعیت کاملا سوخته یک نفر مواجه شدند که جان خود را از دست داده بود.

ملکی اظهار کرد: آتش خاموش شد و از سرایت آن به طبقات بالاتر جلوگیری شد. تا دقایق دیگر آتش نشانان محل را ترک خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز