خبرگزاری کار ایران

دورنمای فوتبال ایران خوب نیست؛

پاشازاده: اتفاقات بد فوتبال ما کم نیست / حق بازیکنان دورگه است دعوت شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۹۸

ما چیزی نداریم و کاری نکرده‌ایم که حرفی بزنیم. نسبت به لیگ‌مان انتخاب‌هایی که مربی‌مان می‌کند سوال برانگیز است / اتفاقات بد فوتبال ما کم نیست.

مدافع سابق تیم ملی فوتبال گفت: در مورد وضعیت تیم ملی صحبت خاصی نمی‌شود کرد چون بازی تدارکاتی نداشته‌ایم تا شرایط ملی‌پوشان را ببینیم.

مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: انشاء‌الله بازی با تایلند را در تهران می‌بریم و دوباره تیم ملی دو ماه تعطیل است. نوع دعوت کردن بازیکنان و عدم بازی تدارکاتی بیانگر وضعیت تیم ملی ما است.

وی در مورد حضور بازیکنان دورگه در تیم ملی گفت: در مورد حضور این بازیکنان در تیم ملی نظرم مساعد است اما یکسری اصول باید رعایت شود. بازیکنی که از خارج از کشور می‌آید باید ۲۰-۳۰ درصد بهتر از بازیکنان داخلی باشد و اگر مساوی باشند، حق با بازیکنان داخلی است. اصل مطلب این است که بازیکنان دورگه باید دعوت شوند چون پدر یا مادر آنها ایرانی است و ممکن است هم پدر و هم مادر‌ آنها ایرانی باشد. در هر صورت خون ایرانی در رگ آنهاست و این بازیکنان حق دارند به تیم ملی دعوت شوند اما باید بهتر از داخلی‌ها باشند.

پاشازاده در پایان گفت: دورنمای تیم ملی روی کاغذ جالب نیست چون ما چیزی نداریم و کاری نکرده ایم که حرفی بزنیم. نسبت به لیگ‌مان انتخاب‌هایی که مربی‌مان می‌کند سوال برانگیز است بازی‌های تدارکاتی هم اصلا نداریم و اتفاقات بد فوتبال ما کم نیست و نمی‌توانیم بگوییم فوتبال ما دورنمای خوبی دارد، مگر اینکه جرقه‌ای بخورد و اتفاقاتی بیفتد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز