خبرگزاری کار ایران

نادری:

بازی‌های تدارکاتی می‌تواند به روند رو به رشد ساحلی‌بازان کمک کند

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۹۰۱

ما مسابقات بین قاره‌ای و المپیک تایلند را پیش‌روی خود داریم. بر همین اساس با برگزاری اردوها و بازی‌های تدارکاتی مستمر می‌توانیم به اوج آمادگی خود رسیده و عملکرد مطلوبی را در رقابت‌ها به جای بگذاریم.

مربی تیم ملی " ب " فوتبال ساحلی معتقد است انجام تمرینات مستمر و بازی‌های تدارکاتی می‌تواند به روند رو به رشد ملی‌پوشان کمک کند.

به گزارش ایلنا، علی نادری گفت: اردوی تدارکاتی تیم ملی " ب " فوتبال ساحلی از بعد از ظهر دیروز ۲۵ مردادماه در کمپ تیم‌های ملی آغاز شده و خوشبختانه بازیکنان با انگیزه بالا تمرینات را پیگیری می‌کنند. با برگزاری تمرینات برای این تیم قصد داریم تا شرایط فنی و تجربه بازیکنان افزایش یابد.

وی در ادامه بیان کرد: برنامه‌های تمرینی که برای ملی‌پوشان " ب " در نظر گرفته‌ایم مطابق با برنامه تمرینی بزرگسالان بوده تا بازیکنان به اوج آمادگی خود برسند، ضمن اینکه ملی‌پوشان با توجه به حضور در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال‌ساحلی که به صورت منظم در حال برگزاری است، آمادگی جسمانی‌خوبی داشته و در اردوها فقط تمرینات ویژه کادر فنی را پیگیری می‌کنند.

مربی تیم ملی " ب " فوتبال ساحلی در ادامه بیان کرد: ماحصل برگزاری لیگ فوتبال‌ساحلی به صورت مستمر این است که بازیکنان خوب و مستعدی حضور داشته و می‌توان مرتبا عملکردشان را زیر نظر داشت. برگزاری مسابقات به روند آمادگی ملی‌پوشان کمک خوبی می‌کند، چراکه بازیکنان در لیگ‌های خود مسابقه می‌دهند و با حضور در تمرینات تیم ملی مواردی تمرینی را در دستور کاری خود قرار می‌دهند تا به اوج آمادگی برسند.

نادری از برگزاری دیداری دوستانه تیم‌های ملی‌بزرگسالان و " ب " با کشور تایلند در ماه آینده خبر داد و گفت: قرار است تا دیدار دوستانه‌ای با تیم ملی فوتبال‌ساحلی‌تایلند برگزار کنیم تا علاوه بر کسب تجربه بازیکنان تیم‌ملی " ب " را نیز ارزیابی کنیم و با پی‌بردن به نقاط ضعف و قوتشان، اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی در پایان گفت: ما مسابقات بین قاره‌ای و المپیک تایلند را پیش‌روی خود داریم. بر همین اساس با برگزاری اردوها و بازی‌های تدارکاتی مستمر می‌توانیم به اوج آمادگی خود رسیده و عملکرد مطلوبی را در رقابت‌ها به جای بگذاریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز