خبرگزاری کار ایران

دستگیری متهمان به سرقت ۷ میلیارد ریالی دارو در نیشابور

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۹۱۲

فرمانده انتظامی نیشابور گفت: متهمان به سرقت ۷ میلیارد ریالی دارو در نیشابور شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده گفت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر فعالیت مشکوک و نگهداری دارو داخل خانه‌ای در یکی از روستا‌های بخش میان جلگه در نیشابور موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران پاسگاه انتظامی عشق آباد در تحقیقات اولیه میدانی متوجه شدند دارو‌ها در در ساعات خلوت و شبانه بارگیری و از روستا به مقصد نا معلومی خارج می‌شود.

فرمانده انتظامی نیشابور ادامه داد: با توجه به مشکوک بودن فعالیت‌های متهمان و از طرفی حساسیت موضوع دستورات لازم مبنی بر رصد اطلاعاتی و پلیسی موضوع صادر و در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد دارو‌ها سرقتی است.

سرهنگ حسینعلی زاده بیان کرد: همزمان با این تحقیقات گزارشی از سرقت دارو از یک شرکت دارویی متعلق به یکی از شهرستان‌های همجوار به نیشابور واصل که پس از اطمینان از صحت موضوع و هماهنگی با مقام قضایی، شب گذشته ۲ متهم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه انان تعداد ۱۳هزار و ۷۵۰ جعبه دارو شامل ۲۴ قلم (انواع شربت‌ها و قرص) کشف و ضبط شد.

او تصریح کرد: متهمان در مواجه با ادله و مستندات پلیس ضمن اعتراف به بزه انتسابی اعتراف کردند و یکی از آنان در ارتباط با یک شرکت دارویی، پس از سرقت دارو‌ها در چند مرحله با کمک و همدستی فردی دیگری آن‌ها را در خانه‌ای در یک روستا دپو و در ادامه با سوء استفاده از نام شرکت، دارو ها را در استان‌های دیگر به فروش میرسانده است.

برابر نظر شاکی پرونده ارزش ریالی دارو‌های سرقت شده حدود ۷ میلیارد ریال است که متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز