خبرگزاری کار ایران

ارکستر معاصر پارس به رهبری علی رادمان روی صحنه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۰۵

ارکستر معاصر پارس به رهبری و آهنگسازی علی رادمان به مدت دو شب در شیراز و سپس در تهران روی صحنه می‌رود و قطعاتی از موسیقی معاصر ایران را اجرا می‌کند.

ایلنا: ارکستر معاصر پارس به رهبری و آهنگسازی علی رادمان، قطعاتی از موسیقی معاصر ایران را اجرا می‌کند.
به گزارش ایلنا، ارکستر معاصر پارس با هدف معرفی و اجرای موسیقی معاصر در کشور زیر نظر علی رادمان تاسیس شده است و با بیش از ۵۵ نوازنده وخوانندگان کر آثار خود را روی صحنه اجرا می‌کنند.
علی رادمان(آهنگساز و رهبر ارکستر معاصر پارس)، دارای مدرک دکتری آهنگسازی از آمریکا و نشان درجه یک هنری از وزارت ارشاداسلامی است. او هم اکنون عضو هیئت علمی و مدیر دپارتمان موسیقی دانشگاه آزاد شیراز است و تاکنون در زمینه آهنگسازی و اجرای قطعات موسیقی معاصر تجربه‌های فراوانی داشته است که از آن جمله می‌توان به همکاری مداوم با ارکس‌تر موسیقی نو و ارکستر مرکز پژوهش موسیقی معاصر دانشکده هنرهای زیبا و اجرا در چند فستیوال برون مرزی اشاره کرد.
در این اجرا که به مدت دو شب انجام می‌شود ارکستر معاصر پارس قطعات حکایت تندیس، سیاه مشق، آرگیومنت و مثنوی را با ساختارهای ارکسترال، کرال و اصوات الکترونیک اجرا می‌کند.
این قطعات با رویکردهای مختلف و متنوعی نسبت به موسیقی ایرانی نوشته شده‌اند و دارای ساختارهایی، روایی، چندفرهنگی و… هستند.
ارکستر معاصر پارس در روزهای ۲۵ و ۲۶ مهر ماه در تالار احسان شهر شیراز با همکاری روزبه رحیمی از نوازندگان نامدار سنتی ایران به اجرای برنامه خواهد پرداخت.
این کنسرت پس از اجرای شیراز خود با همراهی علی بهرامی فرد در نیمه دوم دی ماه در تهران و سپس در چند شهر دیگر برنامه خواهد داشت. همچنین در این برنامه، آثار پیانویی تنی چند از هنرجویان آهنگسازیِ وی نیز اجرا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز