خبرگزاری کار ایران

اجرای کنسرت ارکستر مجلسی رسا در تالار رودکی

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۸۲۲

کنسرت ارکستر مجلسی رسا ۳ دی ماه در تالار رودکی برگزار می‌شود. در این برنامه قطعاتی از تلمان و باخ، دبوسی و سیاوش بیضایی اجرا می‌شود.

ارکستر مجلسی رسا با قطعاتی از باخ، موتسارت و سیاوش بیضایی به تالار رودکی می‌آید.

مظفر نبیلی(مدیر ارکستر مجلسی رسا) درباره اجرای کنسرت در تالار رودکی به خبرنگار ایلنا گفت: تمرینات گروه ما از سه ماه پیش برای اجرای این کنسرت آغاز شد و آخر این هفته نیز در تالار رودکی تمریناتی را خواهیم داشت. این کنسرت مروری بر آثار موسیقایی در دوره‌های مختلف است. در این برنامه قطعاتی از تلمان و باخ که مربوط به دوره‌ی باروک هستند و قطعاتی از دبوسی و سیاوش بیضایی(آهنگسازان مدرن موسیقی) اجرا می‌شود.

وی درباره اینکه چرا درکنار آهنگسازانی چون باخ و موتسارت، قطعه‌ای از سیاوش بیضایی هم اجرا می‌شود، بیان کرد: گروه ما از ابتدا علاقه‌مند به اجرای آثار هنرمندان ایرانی بود. ما در تمام کنسرت‌هایمان سعی داریم تا قطعه‌ای از یک هنرمند ایرانی که در حوزه موسیقی کلاسیک فعالیت دارد را اجرا کنیم و قطعه‌ای از آقای بیضایی را برای اجرا در این کنسرت انتخاب کردیم.

نبیلی درباره فعالیت‌های گروه نیز توضیحاتی داد و گفت: ۴ سال است که ارکستر مجلسی رسا کار خود را شروع کرده است. اکثر اعضای گروه از دانشجویان دانشگاه هنر هستند. سال گذشته گروه ما تنها برنده بخش رقابتی جشنواره فجر شد و ما امسال هم فرم حضور در جشنواره را در بخش رقابتی پرکرده‌ایم. اجرای ارکستر مجلسی رسا در تالار رودکی برای اولین بار به طور مستقل برگزار خواهد شد.

اسامی اعضای این ارکستر مجلسی به شرح زیر است:
رهبر ارکستر: رامیار بهزادی
مدیر ارکستر: مظفر نبیلی
کنسرت مایستر: میثم ترکیان
سولیست ویلن: امیر حسین نوروز ناصری و پوریا کیانی
سولیست ریکوردر: فرهود بیگلری بیگی
سولیست پیانو: مسعود ملکی مقدم

کنسرت ارکستر مجلسی رسا(۳ دی ماه) در تالار رودکی و در ساعت ۲۰ برگزار می‌شود. بهای بلیت کنسرت ۳۵۰۰۰ تومان است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت ایران کنسرت برای تهیه بلیت اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز