خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی استان عنوان کرد:

بررسی بیش از هزار پرونده طلاق توافقی در سامانه تصمیم بهزیستی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۸۸۶

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون هزار و ۲۴۰ پرونده طلاق توافقی به سامانه تصمیم بهزیستی استان ارجاع داده شده و مشکلات آن‌ها مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علیرضا وارثی با اشاره به ارجاع هزار و ۲۴۰ پرونده طلاق توافقی به سامانه تصمیم گفت: در مرکز جامع مراقبت از خانواده سه کارشناس مددکار، روانشناس و مشاور حقوقی و مذهبی مشکلات افراد متقاضی طلاق را بررسی کرده و درصورت نیاز افراد را به کارشناسان ارجاع می‌دهند تا از خدمات تخصصی مشاوره‌ای و مددکاری بهره ببرند.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین ادامه داد: درصورتی هم که طلاق به عنوان آخرین راه حل مطرح باشد مشاوره و راهنمایی‌هایی در راستای کاهش آسیب‌های پس از طلاق به افراد ارائه می‌شود.

وی عنوان کرد: در این مرکز مواردی مانند تحکیم بنیان خانواده‌، پیشگیری از طلاق و کاهش آسیب‌های پس از آن، افزایش عوامل محافظتی و کاهش عوامل خطر در خانواده مورد توجه جدی قرار می‌گیرد و برای رسیدن به این اهداف اقداماتی صورت می‌گیرد.

وارثی گفت: تمام زوج‌هایی که متقاضی طلاق هستند می‌توانند برای بررسی مشکلات به این مرکز مراجعه کرده و از خدمات تخصصی و مشاوره‌ای استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز