خبرگزاری کار ایران

اداره آموزش و پرورش هرمزگان اعلام کرد ؛

احتمال حضوری شدن مدارس در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۰۱۷

معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش هرمزگان گفت: احتمال دارد که ستاد ملی کرونا اجازه حضوری شدن مدارس با محدودیت زمانی و تعداد مشخص و با رعایت پروتکل های بهداشتی را بدهد.

حوریه حاجی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: هنوز بخشنامه ای مبنی بر حضوری شدن مدارس به دست ما نرسیده است و ستاد ملی کرونا اجازه باز شدن مدارس به صورت حضوری را نداده است، دانش آموزان از طریق شبکه دانش آموزی شاد و وسایل آموزشی، آموزش تصویری را دریافت می کنند.

وی افزود: هنوز بحث واکسینه شدن دانش آموزان مطرح نیست و در صورت مطرح شدن ستاد ملی کرونا آن را اعلام می‌کند اما ۹۰ درصد معلمان در هرمزگان واکسینه شده اند و ده درصد باقیمانده یا در خارج از استان واکسن خود را دریافت کرده اند یا در آن زمان مبتلا به بیماری کرونا بوده اند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان تصریح کرد: اگر موج پنجم کرونا کاهش پیدا کند، احتمال دارد که ستاد ملی کرونا اجازه حضوری شدن مدارس با محدودیت زمانی، محدودیت تعداد و با رعایت پروتکل های بهداشتی را بدهد.

وی عنوان کرد: مدارس در حال آماده باش هستند که اگر از اول مهرماه اعلام شود که درصدی از دانش آموزان می توانند در مدرسه حضور پیدا کنند این آمادگی را داشته باشند که پذیرای دانش آموزان در مدرسه باشند.

حاجی زاده با بیان اینکه حضور دانش آموزان در مدرسه اجباری نیست، بیان کرد: بهتر است دانش آموزان با رعایت پروتکل ها در مدارس حضور یابند و با سایر دانش آموزان، مدرسه و کادر اداری مدرسه تعامل اجتماعی داشته باشند و آموزش های حضوری را دریافت کنند.

وی  از همه همچنین والدین که همگام با معلمان هستند تشکر کرد و گفت: برخی خانواده ها به دلیل ترس از کرونا مانع حضور فرزندشان به مدرسه می شوند، باید رغبتی ایجاد شود که خانواده ها اجازه حضور در مدرسه را به فرزندشان بدهند که از آموزش ها دور نباشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز