خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

شعور حسینی باید بر عزاداری‌ها حاکم شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۱۲

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در دیدار با مدیر کل و مدیران بخش های مختلف صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: شعور حسینی باید بر عزاداری‌ها حاکم شود.

ایلنا: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: علاوه بر شور باید شعور حسینی هم بر عزاداری‌ها حاکم باشد.

به گزارش ایلنا از زنجان، حجت الاسلام اذن الله خدایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، ۱۹ مهر ماه سالجاری در دیدار با مدیر کل و مدیران بخش‌های مختلف صدا و سیمای مرکز زنجان با اعلام این مطلب افزود: صدا و سیمای مرکز زنجان در پخش زنده مراسم عزاداری دسته‌های بزرگ زنجان در ماه محرم زحمات زیادی را متقبل می‌شود.

وی با بیان اینکه دسته عزاداری مردم زنجان در ماه محرم به عنوان الگو در جهان مطرح شده اظهار داشت: سادگی و یکپارچگی و اتحاد مردم در این دستجات نشانگر ارادت مخلصانه مردم شهر شور و شعور حسینی به اباعبدالله الحسین(ع) است.

وی با بیان اینکه باید در تقویت هر چه بهتر این دستجات تلاش کرد تصریح کرد: همه مداحان و به خصوص مداحان دستجات بزرگ عزاداری در زنجان باید به کیفیت و محتوای مطالب خوانده شده خود دقت بیشتر نمایند.

وی با اشاره به حدیثی از امام رضا(ع) که فرموده‌اند: خدا رحمت کند کسی را که امر ما را زنده نگهدارد و کلام ما را یادگرفته و به دیگران یاد دهد، ابراز داشت: امسال با همکاری خوب هیئات مذهبی زنجان تلاش می‌شود مراسمات عزاداری ماه محرم به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

حجت الاسلام خدایی ادامه داد: اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان نیز با برگزاری دوره‌های آموزشی تلاش می‌کند سطح آگاهی مسئولین هیئات مذهبی را بالا برد تا شاهد کاهش آسیبهای موجود در عزاداری‌ها باشیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان تائید کرد: علاوه بر شور باید شعور حسینی هم بر عزاداری‌ها حاکم باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز