خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تاکید کرد:

تعامل با سایر دستگاه‌ها می‌تواند به توسعه فرهنگ دینی یاری رساند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۹۵

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در جلسه مدیران دفاتر ادارات تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: تعامل با سایر دستگاهها می تواند به توسعه فرهنگ دینی یاری رساند.

زنجان _ ایلنا: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: امروز اغلب دستگاههای استان زنجان از برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان رضایت دارند و خواستار همکاری هر چه بهتر دستگاه خود با این اداره کل هستند و ما نیز تلاش می‌کنیم تا این برنامه‌ها با جدیت دنیال شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، حجت الاسلام اذن الله خدایی ششم آذر ماه با اعلام این مطلب افزود: امروز با تلاش اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان شاهد کاهش آسیب‌های عزاداری در سطح استان هستیم و امید است با اجرای برنامه‌های خوب فرهنگی تمام آسیبهای موجود از بین بروند.

وی افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان با مدیریت تعاملی تلاش کرده تا با همکاری با سایر سازمان‌ها در گسترش برنامه‌های فرهنگی و دینی اقدامات شایسته‌ای انجام دهد.

وی خاطر نشان کرد: امسال در ماه محرم برنامه‌های بسیار خوبی در سطح استان برگزار شد که اخبار آن بازتاب جهانی داشت و این امر مایه مباهات برای شهر زنجان است.

حجت الاسلام خدایی در پایان گفت: امروز اغلب دستگاه‌های استان زنجان از برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان رضایت دارند و خواستار همکاری هر چه بهتر دستگاه خود با این اداره کل هستند و ما نیز تلاش می‌کنیم تا این برنامه‌ها با جدیت دنیال شود.

گفتنی است در این جلسه مسعود حداد معاون اداره کل فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در جریان برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز