خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

پیش بینی آسمانی صاف و جوی پایدار برای بیشتر مناطق کشور/افزایش سرعت باد در نوار شرقی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۶۴۹

کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی گفت: طی چند روز آینده برای بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف و جوی پایدار پیش‎‌بینی می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه امروز و فردا در ارتفاعات مازندران، شرق تهران و زاگرس مرکزی در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب بارش پراکنده رخ می‌دهد، افزود: طی روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه در ارتفاعات مازندران، هرمزگان و جنوب کرمان هم انتظار  این شرایط را داریم.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه پنجشبنه غالب مناطق کشور جوی پایدار را دارند، اظهار کرد: از امروز تا سه‌شنبه برای نوار شرقی کشور افزایش سرعت وزش باد به ویژه در منطقه زابل پیش‌بینی می‌شود که طوفان شن و خاک و کاهش کیفیت هوا را به همراه دارد.

گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی آب‌وهوایی چند روز آینده تهران توضیح داد: آسمان تهران صاف است و در طول روز وزش ملایم باد را دارد و بیشینه دمای امروز پایتخت به ۳۲ درجه می‎‌رسد.

وی عنوان کرد: دیروز اهواز با ۴۸ و بندرعباس با ۴۵ درجه گرم ترین مراکز استان ها بودند و شهرکرد و اردبیل هم امروز صبح با دمای ۱۱ درجه در بین مراکز استان کمترین دما را داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز